Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку та канцелярське приладдя). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1500210,90,00 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: квітень 2025 року
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 500 210,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 002,11 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Масна |
Телефон: | +380412407625 |
E-mail: | lilia-04@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
0 |