Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 83 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 415 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 22340506 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lvivoblrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Біляк |
| Телефон: | +38032299829 |
| E-mail: | bilyak.olya.52@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає Відомості про учасника №11 від 21.04.2025 р., проте в пункті 8. Поштова адреса, Учасник НЕ зазначає інформації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки з посиланням на номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист №17/3 від 21.04.2025 року, проте в гарантійному листі не вказано номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі, а саме: UA-2025-04-14-009472-a. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 2. Надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки з посиланням на номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.