3.1. Поставка талонів або карток (бланків-дозволів) на отримання Товару (партії Товару) відбувається окремими партіями на підставі заявок Покупця та на умовах DDP, в редакції Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів “Інкотермс 2010”. Місце поставки талонів або карток на товар : 63503, вул.Олександра Зачепила, 15, м.Чугуїв. 3.2. Поставка Товару відбувається окремими партіями на підставі заявок Покупця та на умовах DDP, в редакції Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів “Інкотермс 2010”. Місця отримання Товару: автозаправні станції Постачальника або третіх осіб на території м.Чугуєва, або не далі 4 км. від границь м.Чугуєва. Замовник щоденно заправляються на АЗС Постачальника на території м.Чугуєва, або не далі 4км. від границь м.Чугуєва, тому що у Замовника нема ліцензізії і можливості на зберігання бензина та дизельного палива. (Додаток № 2 до цього Договору). Талони або картки (бланки-дозволи) на бензин і дизпаливо мають бути паперовими або пластиковими, повинні бути одноразового використання, на талонах або картках (бланках-дозволах) повинно бути зазначені марка палива та номінал 5 або 10 літрів. Строк дії (використання) талонів або карток (бланків-дозволів) повинен становити не менш ніж 365 днів від дати їх поставки Замовнику. На Постачальника покладається обов’язок зберігання партії Товару та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб Покупця. Передача Товару здійснюється на автозаправних станціях Постачальника або третіх осіб, визначених Постачальником у Додатку № 2 до цього договору, на підставі талонів або карток (бланків-дозволів), наданих Покупцю відповідно до умов цього Договору. 3.3.Право власності на Товар (партію Товару) переходить від Постачальника до Покупця з дати підписання Сторонами видаткової накладної на талони або картки (бланки-дозволи). 3.4.Постачальник поставляє Товар відповідно до електронної (сканованої) заявки Покупця, відправленої з електронної пошти Покупця на електронну пошту Постачальника не пізніше 5 (п'яти) робочих днів з дати, вказаної у сканованому листі-заявці Покупця або в інший строк, визначений у заявці Покупця. Сторони домовились, що листування за цим договором може вестися за допомогою засобів електронного зв’язку (електронна пошта) на електронні адреси, вказані в розділі 13 цього Договору. Листи повинні надаватися на фірмовому бланку за підписом особи, зазначеної у реквізитах цього договору та у сканованому вигляді. Такі електронні (скановані) листи мають повну юридичну силу та породжують права та обов’язки для сторін.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 559 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "ЧУГУЇВТЕПЛО" |
ЄДРПОУ: | 35944142 Досьє YouControl |
Сайт: | http://chuguevteplo.at.ua |
Контактна особа: | Віталій Кулініч |
Телефон: | +380675740788 |
E-mail: | chuguevteplo@gmail.com |
Місцезнаходження: | 63503, Україна, Харківська область,м. Чугуїв, вул. Олександра Зачепила, 15 |
0 |