Закупівлю оголошено - 02-04-2025, 14:57. Дата останніх змін - 02-04-2025, 14:57

Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Урна для сміття металева)

Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Урна для сміття металева)... Державна закупівля - UA-2025-04-02-009177-a Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Урна для сміття металева) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 4/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-02-009177-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-02-010428-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-04-2025, 14:57
по 07-04-2025, 11:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня надання письмової рознарядки Покупцем. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п'ятнадцять) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1497660
1 497 660 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Зарицький Олег
Телефон:380443097735
E-mail:zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Урни сміттєві

1 374
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МатеріалметалАктивна02-04-2025, 14:57
КолірчорнийАктивна02-04-2025, 14:57
ФормациліндричнаАктивна02-04-2025, 14:57
Тип встановленняпідлоговийАктивна02-04-2025, 14:57
Місце встановленнявуличнаАктивна02-04-2025, 14:57
Внутрішній об'ємвід 45.0 до 55.0літрАктивна02-04-2025, 14:57
ПопільничкаТакАктивна02-04-2025, 14:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-04-2025, 14:57:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-04-2025, 14:57:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п'ятнадцять) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ