Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 10:00. Дата останніх змін - 12-03-2025, 14:40

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами... Державна закупівля - UA-2025-01-22-002272-a Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-22-002272-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-21-008596-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 10:00
по 27-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 10:00
по 30-01-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-01-2025, 13:10
по 31-01-2025, 13:33

Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10543018.3
10 543 018,30 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:52 715,09 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Ганна Бузажи
Телефон:380487381864
E-mail:Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Нерегулярні пасажирські переве ...
10 543 018,30 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-01-2025, 13:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
60140000-1
Нерегулярні пасажирські перевезення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП СТРУНКОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-01-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, ПРОСПЕКТ МАРШАЛА ЖУКОВА, будинок 32, квартира 129, 65121, Струнков Володимир
Остаточна пропозиція:
9 448 400 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 448 400 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-02-2025, 10:00
Період подачі оскарження:
по 23-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 05-02-25, 16:15:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону: 31.01.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 07.02.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стрункова В.А., яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки, у зв’язку із специфікою та великим обсягом наданих учасником процедури закупівлі документів/інформації у складі його тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 28.02.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Стрункова В.А. затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 05.02.2025 № 50.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 10:25:48
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 11.02.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2025 № 54) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-22-002272-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Струнков Володимир Анатолійович (ФОП Струнков В.А.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації (далі- ТД) замовником встановлені вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему) документів/інформації тендерної пропозиції, а саме: «Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації. 8.2. згідно пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних умов), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних умов), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії такого договору. 8.3. згідно пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видані кожному із перелічених у довідці працівників (водіїв): 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху. На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники процедури закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати: - чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи: - наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05.» 8.4. щодо пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД замовником встановлено вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему): «Діючої на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензії* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. *У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Стосовно надання Ліцензії(й)*: Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами).» 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 розділу ІІІ до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія посвідчення на право керування автомобільним транспортом на Костікова Андрія Вячеславовича неналежної якості, а саме: інформація щодо дати видачі посвідчення відображена не чітко, та не доступна для звичайного читання та опрацювання. 9.2. щодо пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2025 № 28 (далі – Довідка). У пункті 3 довідки, в графі примітки, учасник процедури закупівлі зазначив інформацію щодо залученого транспортного засобу VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ та надав у якості підтвердження скановану копію Договору оренди транспортного засобу (автобуса). Проте, учасником не надано акт приймання-передачі автобуса в оренду, який згідно підпункту 3.2. пункту 3 Договору, Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДОГОВОРУ. Тобто, на автотранспортний засіб VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ, зазначений у Довідці, надано скановану копію оригіналу договору оренди в неповному обсязі. 9.3. щодо пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2024 № 30 (далі – Довідка). У пункті 2 довідки учасник процедури закупівлі зазначив інформацію щодо водія БУРДЕНОГО Максима Олександровича та у пункті 3 довідки – інформацію щодо водія БУРДЕНОГО Олександра Петровича. При цьому, до довідки надані посвідчення на право керування автомобільним транспортом, довідки про проходження обов’язкового медичного огляду, поліси обов’язкового страхування та посвідчення про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці на БУРДЕЙНОГО Максима Олександровича та БУРДЕЙНОГО Олександра Петровича. Крім цього, учасник процедури закупівлі у Довідці зазначив СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича як водія. При цьому, на виконання підпункту 2.2.3. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД надана скан-копія чинного Посвідчення про перевірку знань з охорони праці № 12388 на СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича, як на фізичну особу – підприємця/ керівника, а не на водія. Тобто, на водія СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича, зазначеного у Довідці, не надано наступні документи: чинний протокол (скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який має бути оформлений відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. 9.4. щодо пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) від 01.06.2016 № 277. Разом з тим учасником процедури закупівлі не наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). При ознайомленні Замовника з ліцензійним реєстром (Реєстр виданих та анульованих ліцензій: https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses), на офіційному сайті Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) ліцензія із реквізитами, надана учасником ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції, а саме від 01.06.2016 № 277, що видана Державною службою України з безпеки на транспорті за наступними видами господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом – відсутня, що унеможливлює встановлення її чинності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 розділу ІІІ ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати на Костікова Андрія Вячеславовича посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами належної якості, тобто таке, що доступне для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображає інформацію та відомості, внесені до вищезазначеного документа. 10.2. на вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії акту приймання-передачі транспортного засобу VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ, який є невід’ємною частиною договору оренди або інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). 10.3. на вимогу пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, виправити розбіжності в інформації стосовно ПРІЗВИЩ водіїв, які зазначені у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2024 № 30 (пункти 2,3 довідки) у відповідності до наданих посвідчень на право керування автомобільним транспортом, довідок про проходження обов’язкового медичного огляду, полюсів обов’язкового страхування та посвідчень про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці. Крім цього, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності) щодо надання відповідного документального підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі). 10.4. на вимогу пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Стосовно надання Ліцензії(й)*: Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 10:25:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-22-002272-a-a1
Номер договору:
33-В-ПВФ-25
Дата підписання договору:
12-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-03-2025 по 31-12-2025
9 448 400 UAH
Ціна договору
9 448 400 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП СТРУНКОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 448 400 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 448 400 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Залучення субпідрядника не планується
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-01-2025, 09:26:04
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність у учасника процедури закупівлі виконавця технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів.
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Наявність протоколу(ів) перевірки технічного стану запропонованого(их) автотранспортного(их) засобу(ів).
Наявність свідоцтва(в) про реєстрацію автотранспортного(их) засобів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наявність відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АМА-ТРАНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 385 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
10 385 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 23:18:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність у учасника процедури закупівлі виконавця технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів.
Доказ:
Документ
2.1.4 Довідка про ремонт ТЗ.pdf.p7s, Довідка про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів необхідних для надання послуг з нерегулярних пасажирських перевезень мікроавтобусами.
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
2.1 Довідка про МТБ.pdf.p7s, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації).
Наявність протоколу(ів) перевірки технічного стану запропонованого(их) автотранспортного(их) засобу(ів).
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5340.pdf.p7s, Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5324.pdf.p7s, Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 0106.pdf.p7s, Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5920.pdf.p7s, Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 4201.pdf.p7s, Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу.
Наявність свідоцтва(в) про реєстрацію автотранспортного(их) засобів.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 0106.pdf, Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 4201.pdf, Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5324.pdf, Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5340.pdf, Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів.
Доказ:
Документ
2.1.1 тз 5920.pdf, Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
2.2 Довідка про водіїв.pdf.p7s, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації).
Наявність відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху.
Доказ:
Документ
2.2.2 Довідка про наявність відповідальної особи.pdf.p7s, Довідка щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Доказ:
Документ
2.3 Довідка про досвід.pdf.p7s, Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним в Тендерній документації).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-01-2025, 10:00:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-01-2025, 15:08:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-01-2025, 15:23:18
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-01-2025, 15:25:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:37:52
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 10:00:29
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 10:00:29
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 10:00:29
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічний Видалено24-01-2025, 15:05:54
            Інший
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:05:57
            Інший
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:13:30
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 10:00:29
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено22-01-2025, 10:00:29
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено24-01-2025, 15:05:50
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:37:44
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність у учасника процедури закупівлі виконавця технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів необхідних для надання послуг з нерегулярних пасажирських перевезень мікроавтобусами. , Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яке виконується відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» (із зазначенням інформації про виконавця технічного обслуговування і ремонту).
                      Наявність свідоцтва(в) про реєстрацію автотранспортного(их) засобів.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів. , Дійсне(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками для надання послуг, що є предметом закупівлі.
                      Наявність протоколу(ів) перевірки технічного стану запропонованого(их) автотранспортного(их) засобу(ів).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Протокол перевірки технічного стану автотранспортного засобу. , Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства.
                      Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність матеріально-технічної бази.docx, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних вимог), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних вимог), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії такого договору.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники процедури закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати: - чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи: - наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05.
                      Наявність відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху. , Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху.
                      Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність працівників.docx, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації). , Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видані кожному із перелічених у довідці працівників (водіїв): 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 22-01-2025, 10:00:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про виконання аналогічного договору.docx, Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним в Тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ