Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 543 018,30 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 52 715,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Ганна Бузажи |
Телефон: | 380487381864 |
E-mail: | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
10 |
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону: 31.01.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 07.02.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стрункова В.А., яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки, у зв’язку із специфікою та великим обсягом наданих учасником процедури закупівлі документів/інформації у складі його тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 28.02.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Стрункова В.А. затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 05.02.2025 № 50.
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 11.02.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2025 № 54) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-22-002272-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Струнков Володимир Анатолійович (ФОП Струнков В.А.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації (далі- ТД) замовником встановлені вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему) документів/інформації тендерної пропозиції, а саме: «Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації. 8.2. згідно пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних умов), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (мікроавтобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних умов), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії такого договору. 8.3. згідно пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видані кожному із перелічених у довідці працівників (водіїв): 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху. На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники процедури закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати: - чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи: - наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05.» 8.4. щодо пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД замовником встановлено вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему): «Діючої на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензії* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. *У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Стосовно надання Ліцензії(й)*: Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами).» 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 розділу ІІІ до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія посвідчення на право керування автомобільним транспортом на Костікова Андрія Вячеславовича неналежної якості, а саме: інформація щодо дати видачі посвідчення відображена не чітко, та не доступна для звичайного читання та опрацювання. 9.2. щодо пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2025 № 28 (далі – Довідка). У пункті 3 довідки, в графі примітки, учасник процедури закупівлі зазначив інформацію щодо залученого транспортного засобу VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ та надав у якості підтвердження скановану копію Договору оренди транспортного засобу (автобуса). Проте, учасником не надано акт приймання-передачі автобуса в оренду, який згідно підпункту 3.2. пункту 3 Договору, Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДОГОВОРУ. Тобто, на автотранспортний засіб VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ, зазначений у Довідці, надано скановану копію оригіналу договору оренди в неповному обсязі. 9.3. щодо пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2024 № 30 (далі – Довідка). У пункті 2 довідки учасник процедури закупівлі зазначив інформацію щодо водія БУРДЕНОГО Максима Олександровича та у пункті 3 довідки – інформацію щодо водія БУРДЕНОГО Олександра Петровича. При цьому, до довідки надані посвідчення на право керування автомобільним транспортом, довідки про проходження обов’язкового медичного огляду, поліси обов’язкового страхування та посвідчення про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці на БУРДЕЙНОГО Максима Олександровича та БУРДЕЙНОГО Олександра Петровича. Крім цього, учасник процедури закупівлі у Довідці зазначив СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича як водія. При цьому, на виконання підпункту 2.2.3. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД надана скан-копія чинного Посвідчення про перевірку знань з охорони праці № 12388 на СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича, як на фізичну особу – підприємця/ керівника, а не на водія. Тобто, на водія СТРУНКОВА Володимира Анатолійовича, зазначеного у Довідці, не надано наступні документи: чинний протокол (скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який має бути оформлений відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. 9.4. щодо пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції була надана сканована копія Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) від 01.06.2016 № 277. Разом з тим учасником процедури закупівлі не наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). При ознайомленні Замовника з ліцензійним реєстром (Реєстр виданих та анульованих ліцензій: https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses), на офіційному сайті Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) ліцензія із реквізитами, надана учасником ФОП Струнковим В.А. у складі його тендерної пропозиції, а саме від 01.06.2016 № 277, що видана Державною службою України з безпеки на транспорті за наступними видами господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом – відсутня, що унеможливлює встановлення її чинності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 розділу ІІІ ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати на Костікова Андрія Вячеславовича посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами належної якості, тобто таке, що доступне для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображає інформацію та відомості, внесені до вищезазначеного документа. 10.2. на вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії акту приймання-передачі транспортного засобу VOLKSWAGEN CRAFTER ВН0686РВ, який є невід’ємною частиною договору оренди або інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). 10.3. на вимогу пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, виправити розбіжності в інформації стосовно ПРІЗВИЩ водіїв, які зазначені у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 29.01.2024 № 30 (пункти 2,3 довідки) у відповідності до наданих посвідчень на право керування автомобільним транспортом, довідок про проходження обов’язкового медичного огляду, полюсів обов’язкового страхування та посвідчень про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці. Крім цього, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності) щодо надання відповідного документального підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі). 10.4. на вимогу пункту 4.12 частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Стосовно надання Ліцензії(й)*: Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.