Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 35 528,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 177,64 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492 |
ЄДРПОУ: | 14321475 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dpsu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Базькова Оксана Анатоліївна |
Телефон: | 380679630857 |
E-mail: | okppPP@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка, з неповною інформацією, згідно вимог п.5 (Додаток 1 до тендерної документації Таблиця 4 та Додаток 4 п.3). Умови: Додаток 1 до тендерної документації (Таблиця 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). П.5 Надати Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Для усунення невідповідностей необхідно: Надати інформацію в довільній формі, згідно вимог п.5 (Додаток 1 до тендерної документації Таблиця 4 та Додаток 4 п.3). Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав заповнений проєкт договору та не засвідчив кожну сторінку написом «З умовами договору згідні», та підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, та скріпленої печатки (у разі її використання) згідно умов передбаченим Додатком 3 до ТД. Умови: Учасник вносить в проєкт Договору власні реквізити(без зазначення цінових показників), кожну сторінку засвідчує написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплює печаткою (у разі її використання) та завантажує у складі тендерної пропозиції) Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимоги Додатку 3 ТД та Додатку 4 п.5. Перелік виявлених невідповідностей: Додаток 1 ТД Таблиця 1 та Додаток 4 п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Учасник не надав перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Умови: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання. Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі вважається договір, предмет якого становить товар аналогічний до предмету закупівлі 3.1.2. зазначений договір в довідці повинен бути виконаний в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання зазначеного договору в Довідці. Для усунення невідповідностей необхідно: Надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.