Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 403 946,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 019,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108688 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зубенко Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380612392114 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29 |
7 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев`ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" було виявлено наступні невідповідності: 1. В пункті I Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасниками надається копія виконаного аналогічного договору1 (договір-(и) з усіма додатками, доповненнями та додатковими угодами, які були укладені сторонами протягом строку його дії); Документальне підтвердження виконання даного договору в повному обсязі у вигляді актів приймання-передачі товару, тощо. Також можливо надати додатково листи (відгуки, довідки) від контрагента (переважно від силових структур) щодо належного виконання збоку Учасника зобов’язань за цим договором. 1(під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товарів, у відповідністі до найменувань предмету закупівлі, квадракоптер та/або квадрокоптер з тепловізором - згідно коду ДК 021:2015 34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном». Учасником надано договір від 22.08.2031 року № 220823/1 та договір від 10.05.2023 року № 100523/1 у яких в підпункті 11.2. пункту 11 «ТЕРМІН ДІЇЇ ДОГОВОРУ» вказано, що Договір діє до 31.12.2023 року,а в частині виконання зобов’язань сторонами до повного його виконання. Заявник вимагав виконаний аналогічний договір. Наданий Договір не повністю виконаний, що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію: - Документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору 1(під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товарів, у відповідністі до найменувань предмету закупівлі, квадракоптер та/або квадрокоптер з тепловізором - згідно коду ДК 021:2015 34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном». Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.