Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 899 997,70 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 499,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145010 Досьє YouControl |
Сайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Роман Кецкало |
Телефон: | +380512372272 |
E-mail: | tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
7 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Відповідно до п. 1.5. таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати сканований оригінал Дозволу/Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в частині спроможності виконання робіт на висоті понад 1.3 метра (декларація повинна бути дійсною та містити всі актуальні дані учасника: адресу, ПІБ діючого керівника, номери телефонів, номер та дату реєстрації тощо). В складі тендерної пропозиції учасника ПП «Литвинюк» надано декларації відповідністі матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в яких не зазанчено актуальні дані учасника, а саме: не зазначено ПІБ діючого керівника. Для усунення невідповідності учасник має надати сканований оригінал Дозволу/Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в частині спроможності виконання робіт на висоті понад 1.3 метра (декларація повинна бути дійсною та містити всі актуальні дані учасника: адресу, ПІБ діючого керівника, номери телефонів, номер та дату реєстрації тощо). 2. Відповідно до п. 1.1. таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку у довільній формі про технічні можливості учасника, наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, склад та кількість обладнання/матеріально-технічної бази визначається учасником самостійно. Пунктом 1.6. таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. В складі тендерної пропозиції учасника ПП «Литвинюк» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі № 01.07-7 від 01.07.2024. Проте в складі тендерної пропозиції не надано документів на підтвердження права власності на позиції №№ 1-33, зазначені в довідці. Для усунення невідповідності учасник має надати документи на підтвердження права власності на позиції №№ 1-33, зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. 3. Відповідно до розділу 4 таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2023 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма № 2) - Звіт про рух грошових коштів (форма № 3). В складі тендерної пропозиції ПП «Литвинюк» надано Баланс (форма №1) та Звіт про фінансові результати (форма № 2), не засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника. Для усунення невідповідності учасник має надати Баланс (форма №1) та Звіт про фінансові результати (форма № 2), засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника. 4. Відповідно до підпункту 5 п. 2.2. таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати на керівника робіт (зазначеного в довідці п. 2.1) оригінал протоколу та посвідчення про проходження навчання/перевірки знань з пожежної безпеки та пожежно-технічного мінімуму. Документ має бути виданий повноважним на те суб’єктом. В складі тендерної пропозиції учасника ПП «Литвинюк» не надано оригіналу протоколу та посвідчення про проходження навчання/перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму на керівника робіт. Для усунення невідповідності учасник має надати оригінал протоколу та посвідчення про проходження навчання/перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму на керівника робіт. 5. Відповідно до підпункту 6 п. 2.2. таблиці 1, наведеної в додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати на виконавців посвідчення та протокол про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків», «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці згідно п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05; посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-7.17-18; НПАОП 0.00-1.81-1. В складі тендерної пропозиції учасника ПП «Литвинюк» надано протокол № 229-2 від 26.11.2021 та посвідчення №№ 2101255-2101257 до нього, протокол № 17 від 23.04.2021 та посвідчення № 3129 від 23.04.2021 до нього, протокол № 5 від 09.01.2024 та посвідчення №№ 32/1-34/1 до нього. Відповідно до вимог ст. 18 Закону України від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань з охорони праці. Таким чином, вимогам тендерної документації відповідає лише протокол № 5 від 09.01.2024 та посвідчення №№ 32/1-34/1 до нього. Протоколом № 5 від 09.01.2024 не підтверджується проходження навчання з гігієни праці, надання першої медичної допомоги, НПАОП 0.00-1.81-18. Для усунення невідповідності учасник має надати на виконавців посвідчення та протокол про перевірку знань з гігієни праці, надання першої медичної допомоги, НПАОП 0.00-1.81-18.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.