Поставка товару відбувається окремими партіями та за окремими адресами згідно наданої Замовником заявки (у телефонному або електронному вигляді) протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Поставка товару відбувається постачальником з 8:00 години і на протязі робочого дня 2 рази на тиждень (крім вихідних) окремими партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноваженої особи Замовника до комори кожного закладу згідно адрес закладів освіти. Строк поставки товару: до 31.12.2025 року.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 246 151,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43127609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойченко Олеся |
| Телефон: | 380964457816 |
| E-mail: | olesyavasulivna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66502, Україна, Одеська область,Подільський р-н, селище Любашівка, вулиця Князя Володимира, будинок 132 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Виявлені технічні помилки в закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-08-2025, 17:38
Документи: