Закупівлю оголошено - 10-04-2025, 11:26. Дата останніх змін - 10-04-2025, 11:26

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-04-10-004325-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Виконавчий комітет Студениківської сільської ради від 4/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-10-004325-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-10-005477-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 11:26
по 15-04-2025, 00:00

Поставка за цим Договором здійснюється окремими партіями, відповідно до письмових (в т.ч. електронних) або телефонних заявок Замовника не більше 12 (дванадцять) годин після отримання такої заявки. Поставка Товару здійснюється в робочі дні та години, крім вихідних, кожен тиждень не менше, ніж раз на тиждень

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12000
12 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Студениківської сільської ради
ЄДРПОУ:44141598 Досьє YouControl
Контактна особа:Гудзь Микола Михайлович
Телефон:+380456727434
E-mail:studenikisr@gmail.com
Місцезнаходження:
08421, Україна, Київська область,село Студеники, вулиця Переяславська, будинок 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

400
кілограм
08421 , Україна , Київська область , Бориспільський район , за адресами закладів, підпорядкованих замовнику ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна10-04-2025, 11:22
КласпершийАктивна10-04-2025, 11:22
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна10-04-2025, 11:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:26:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:22:29
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ