для підтвердження якості, безпечності товарів, що планується постачати, своєї надійності, наявності відповідної матеріально-технічної бази. Разом з підписаним зі свого боку договором Постачальник повинен надіслати з його адреси електронної пошти на адресу електронної пошти Замовника : 1) правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування учасником складськими приміщеннями на підставі договору оренди з власником приміщень, а також документи що підтверджують право власності на транспортні засоби або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів або право використання транспортних засобів на підставі договорів оренди, визначених цим пунктом договору, а саме: 2) для власних транспортних засобів - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; 3) для орендованих транспортних засобів - копії договорів оренди на транспортні засоби чинних до кінця 2025р., разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу транспортних засобів наймачем (орендарем) – учасником, та додатково копії свідоцтва про реєстрацію таких засобів; 4) для транспортних засобів, залучених за договором про надання послуг - договори про надання відповідних послуг учаснику з використанням відповідних транспортних засобів чинних до кінця 2025 р., разом з копіями свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів; 5) для власних складських приміщень - витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням; 6) для орендованого складського приміщення – договір оренди даного складського приміщення, укладений з власником складського приміщення, чинний не менше ніж до 31.12.2025р. разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу складського приміщення та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням; 7) якщо складське приміщення перебуває у державній та/або комунальній власності, на виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», надати посилання на опублікований в електронній торговій системі (ЕТС) договір оренди такого майна. 8) на підтвердження застосування на складському приміщенні вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)))) – сертифікат, що підтверджує застосування власником складу або учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT))) Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення або учасника та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий акредитованим органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО (додатково надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). 9) сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). Сертифікати мають бути чинними на момент подання. Замовник має право самостійно перевірити чинність наданих сертифікатів у передбачений органом з сертифікації чи законом спосіб. 10) копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю з установами, які мають право надавати такі послуги, що діє до 31.12.2025р. 11) технічний паспорт на складське приміщення (паспорт повинен відповідати технічним критеріям нормативних актів та законів України, в тому числі щодо належного оформлення виконавцем, що уповноважений здійснювати технічну інвентаризацію); 12) акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на склад. приміщення Постачальника (чи орендовані ним), отриманий не раніше 4 кварталу 2024 року; 13) акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення Постачальника (чи орендовані ним), отриманий не раніше 4 кварталу 2024 року;
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 478 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02005026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лариса Герасименко |
Телефон: | +380508071811 |
E-mail: | sm_clinbuhg@ukr.net |
Місцезнаходження: | 20701, Україна, Черкаська область,м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82 |
0 |