Закупівлю оголошено - 03-04-2025, 11:28. Дата останніх змін - 03-04-2025, 11:28

Масло солодковершкове 73%, фасування 200г

Масло солодковершкове 73%, фасування 200г... Державна закупівля - UA-2025-04-03-004616-a Масло солодковершкове 73%, фасування 200г від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-03-004616-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-03-005146-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-04-2025, 11:28
по 08-04-2025, 00:00

Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок Покупця окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок Покупця згідно зі специфікацією (Додаток № 1) до договору автотранспортом Продавця, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15; Космічна, 19. Розвантаження товару здійснюється представниками Продавця в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. Поставлений товар представники Продавця зобов’язані занести та поставити на полку, яку вказує Покупець. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України. Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Продавця. Приймання-передача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
884000
884 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984624 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Олена Шинкарук
Телефон:+380632050963
E-mail:16gb-prozorro@ukr.net
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 73%, фасування 200г

1 700
кілограм
49000 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15; Космічна, 19 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399такАктивна03-04-2025, 11:28
ВидсолодковершковеАктивна03-04-2025, 11:28
БезлактознеНіАктивна03-04-2025, 11:28
Маса неттовід 200 до 200грамАктивна03-04-2025, 11:28
Вміст жирувід 73.0 до 73.0відсотокАктивна03-04-2025, 11:28
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 11:28:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 11:28:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Покупця, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ