Поставка Товару здійснюється окремими партіями кожен тиждень 2 рази на тиждень, відповідно до наданої Замовником Заявки на поставку Товару, не пізніше 3-х робочих днів від дати надсилання Замовником Заявки. Поставка Товару здійснюється з 08:00 год. до 16:00 год. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника, вказану у Договорі та/або в усній формі (по телефону). Поставка Товару здійснюється у робочі дні та години. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якості поставленого товару та його відповідності вимогам Замовника за рахунок Постачальника. В такому випадку Постачальник зобов'язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до відповідної компетентної лабораторії не пізніше 2-х робочих днів з дати направлення Замовником відповідного звернення до Постачальника та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 497 880 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ТА НАВЧАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БУЖАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42959110 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мазун Алла Володимирівна |
Телефон: | 380987099494 |
E-mail: | mazunalla61@gmail.com |
Місцезнаходження: | 19333, Україна, Черкаська область,Звенигородський район, с.Бужанка, вул. Набережна, будинок 15 |
1 |