Умови поставки • Поставка товару здійснюється у кількості та асортименті згідно заявок Замовника із врахуванням п. п. 2.4., 2.5. Договору; товар передається на продовольчий склад представнику Замовника. • Строк ( термін) поставки товару: до 26.12.2025 року включно • Постачальник зобов’язаний в строк (дату) визначений у заявці на поставку з урахуванням положень п. п. 2.4., 2.5. Договору передати Замовнику однією партією указаний в Заявці Товар. Заявки, направляються Замовником за допомогою факсу, електронної пошти або вручаються особисто. Заявка надсилається на ел пошту: _____________________ (зазначається адреса електронної пошти та/або номер факсу). На визначений у заявці обсяг Товару Постачальник готує видаткову накладну. • Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 84 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Іваничівська багатопрофільна лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01982904 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Плечій |
| Телефон: | +380931844894 |
| E-mail: | marta2207@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45300, Україна, Волинська область,Володимирський район, селище ІваничІ, вул. Грушевського, буд. 45 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.