Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
ДК 021:2015 – 03450000-9 – Розсадницька продукція - Багаторічні саджанці дерев та кущів (вік більше одного року) (номенклатурна позиція згідно ДК021:2015 – 03451100-7 – Саджанці – Багаторічні саджанці дерев та кущів (вік більше одного року) - 214 штук) відповідно до тендерної документації
ID закупівлі: 8dfe36a7aa3d4844b9ca06f571b13d62
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20847537 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кушляк Данило Володимирович |
Телефон: | 380322546624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул.Ф.Ліста, будинок 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Доміловської Валентини Ясонівни в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 – 03450000-9 – Розсадницька продукція - Багаторічні саджанці дерев та кущів (вік більше одного року) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідпровідпостей: Відповідно до пункту 1.1. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації Учасник має надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору. Відповідно до умов тендерної документації місце поставки (передачі) товару - м. Львів, вул. Ф.Ліста, будинок 1. Подана Учасником «16. Довідка щодо наявності МТБ.pdf» не містить інформації про наявність транспортних засобів або способу поставки (передачі) товару, необхідного для належного виконання умов договору. Прошу виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, щодо наявності транспортних засобів, або способу поставки (передачі) товару до м. Львів, вул. Ф. Ліста, будинок 1. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.