Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015:50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів. Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 220 934,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 209,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА |
ЄДРПОУ: | 03527891 Досьє YouControl |
Сайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Контактна особа: | Сергій Іванов |
Телефон: | +380664590187 |
E-mail: | sergey_ms31@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей. Учасник подав: 1) Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не більше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Вищезазначена довідка не містить інформацію про ПІБ керівника такого суб’єкта господарювання. 2) Сертифікати з технічних навчань працівників викладені англійською мовою. Ці документи не супроводжуються перекладом на українську мову. Учасник не підтвердив відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей для суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності можливості самостійного декларування, учасник (субпідрядник/співвиконавець) не зробив це в інший спосіб, наприклад довідкою у довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Пункт 18 додатка 4 до тендерної документації. 2) Абзац 2 пункту 7 розділу I тендерної документації. Абзац 4 пункту 9 розділу III тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику подати: 1) Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 2) Переклад на українську мову сертифікатів з технічних навчань працівників, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного документа. Учасник подає такий переклад завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. 3) Довідку у довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, для суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.