Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 12:06. Дата останніх змін - 04-04-2025, 12:07

Послуги з управління побутовими відходами

Послуги з управління побутовими відходами... Державна закупівля - UA-2025-04-04-003935-a Послуги з управління побутовими відходами від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради" від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-04-003935-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-04-004714-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 12:06
по 11-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 12:06
по 14-04-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-04-2025, 11:21

Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00

Обсяг надання послуг: 1 послуга, що включає вивезення твердих побутових відходів в кількості 532,29 м.куб згідно обсягів Технічної специфікації (Додаток №2).Місце надання послуг: 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Матейка, будинок 53; 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, будинок 17; 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Короля Данила, будинок 10; 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, будинок 1; 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного, будинок 66

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16704
16 704 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:83,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради"
ЄДРПОУ:02009637 Досьє YouControl
Контактна особа:Шаган Василь
Телефон:380981782062
E-mail:vmshagan@gmail.com
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МАТЕЙКИ, будинок 53
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з управління побутовим ...
16 704 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-04-2025, 11:21
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління побутовими відходами

1
послуга
76018 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ ВУЛИЦЯ МАТЕЙКИ, будинок 53
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 12:06:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:10:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:10:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:10:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:10:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:10:18
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              8. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з управління побутовими відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - .1 Довідка згідно наведеної форми 1, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення, а саме про наявність спеціальний(-і) автотранспортний(-і) засіб(обів) – сміттєвоза(-ів) та контейнерний парк для збору відходів, серед яких є контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 5 шт; контейнери для збирання побутових відходів металеві старого взірця (типу «кубік») об’ємом 1,0 м.куб в кількості не менше 8 шт. 1.2. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: 1) Для вивезення твердих побутових відходів наявність в учасника спеціальних автотранспортних засобів – сміттєвозів з рівнем екологічної норми не нижче Євро-5, обладнаними бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» в кількості не менше 2-х одиниць. 2) В зв’язку з ускладненим заїздом до контейнерних майданчиків по вул. Івана Франка, 17 та вул. Короля Данила, 10 технічно можливий проїзд лише малогабаритним сміттєвозом (наприклад ЗИЛ-130, ГАЗ-53, ГАЗ 3307 чи аналог) з боковим завантаженням контейнерів старого взірця типу «кубік». Для підтвердження наявності ТЗ зазначених у довідці згідно п.1.1. надати: - копю(-ї) свідоцтв(-а) про реєстрацію, у разі якщо ТЗ знаходиться у власності. - у разі залучення до надання послуг ТЗ надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником цього ТЗ (договір* оренди, /лізингу, /надання послуг техніки, /тощо) та копія свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 1.3.На підтвердження наявності контейнерного парку надати копію оборотно-сальдової відомості про знаходження таких на балансі учасника чи бухгалтерської довідки чи ін.документа (видаткову накладну, акт приймання-передачі тощо) 1.4. В складі тендерної пропозиції учасники повинні надати фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з управління побутовими відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка згідно наведеної форми 2 про наявність працівників (водіїв та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору (не менше 1 водія та 1 вантажника на кожну одиницю транспорту, що буде залучений до надання послуг). 2.2. Учасник для підтвердження наявності працівників зазначених у довідці згідно п.2.1. надає копії наказів (чи витягів із них) про прийняття на роботу (чи переведення на посаді) або копії трудових книжок (чи витягів із них). - кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованої(их) з оригіналу копії посвідчення та/або протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. 2.2. Учасник повинен забезпечувати проведення в установленому законодавством порядку щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв. Обов’язковою є наявність лікаря, який пройшов відповідне навчання та отримав свідоцтво на право проведення таких оглядів. Учасник підтверджує відповідність шляхом подання копії наказу (чи витягу з нього) про прийняття на роботу (чи переведення на посаді) або копію трудової книжки (чи витягу із нього), або трудового договору), свідоцтва (диплому) про відповідну кваліфікацію (освіту) лікаря та довідки уповноваженого органу (підприємства) Міністерства охорони здоров’я України про включення цього лікаря до Бази даних медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з управління побутовими відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше 1) в довільній формі чи за наведеною нижче формою 3. Аналогічним є договір щодо надання аналогічних послуг (послуги з управління побутовими відходами або послуги з поводження з побутовими відходами або послуги з вивезення побутових відходів) або договір аналогічний згідно коду ДК 021:2015 9051000-5: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 3.2. На підтвердження інформації зазначеної в довідці згідно п.3.1 надати копію аналогічного договору (не менше одного) та акт(-и) наданих послуг згідно поданої копії договору, або скановану копію листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання договору в повному обсязі, копія якого надана (не менше ніж по 1-му договору). У випадку подання відгуку, відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, а саме містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Примітки: Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:11:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ