Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 12:17. Дата останніх змін - 04-04-2025, 12:17

ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті)

ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті)... Державна закупівля - UA-2025-04-04-005779-a ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-04-005779-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-04-006933-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 12:17
по 09-04-2025, 06:00

ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1460
1 460 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
ЄДРПОУ:05494828 Досьє YouControl
Контактна особа:Яремчук Микола Андрійович
Телефон:380444133843
E-mail:oblcrp@ukr.net
Місцезнаходження:
04205, Україна, м. Київ,вулиця Маршала Тимошенка, будинок 14
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті

30
штука
04207 , Україна , м. Київ , Левка Лук'яненка, 14 ,
по 18-04-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип механізмуарочнийАктивна04-04-2025, 12:12
Формат аркуша паперуА4 (210х297 мм)Активна04-04-2025, 12:12
Матеріалкартон з ламінацієюАктивна04-04-2025, 12:12
Кількість аркушів450штукаАктивна04-04-2025, 12:12
Кільце для захвату папкиТакАктивна04-04-2025, 12:12
Змінний індекс на торціТакАктивна04-04-2025, 12:12
Товщина картонувід 2.0міліметрАктивна04-04-2025, 12:12
Металеве обрамлення кутівТакАктивна04-04-2025, 12:12
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 12:16:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 12:12:31
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ