Закупівлю оголошено - 10-03-2025, 14:26. Дата останніх змін - 10-03-2025, 14:29

Канцелярські товари

Канцелярські товари... Державна закупівля - UA-2025-03-10-008169-a Канцелярські товари від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-10-008169-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-06-010869-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 14:26
по 15-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 14:26
по 18-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 18-03-2025, 11:23

Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
196515
196 515 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:982,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:32835966 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Іванова
Телефон:+380633970471
E-mail:uzmeul@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Замовник(и):
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Канцелярські товари
196 515 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-03-2025, 11:23
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Папір А4 500 арк. (80 г/м.кв.)

700
пачка
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Скоби № 10

200
пачка
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30197100-7
Скоби, кнопки, креслярські кнопки


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Клей-олівець 15 г.

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Клей ПВА 100 мл. з ковпачком

25
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Картонні папки з зав'язками

740
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Швидкозшивач карт. А4

7 000
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Файл А4 +30 мкм глянц.

100
пачка
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Стрічка клейка 12мм*30мм

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Стрічка клейка 48мм*90мм

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192700-8
Канцелярські товари


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Коректор 8 мл.

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30192930-9
Ручки-коректори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Скріпки № 25 мм 100 шт.

100
пачка
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30197220-4
Канцелярські скріпки


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Конверт Е65 110*220мм

500
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199200-2
Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Конверт С6 СКЛ 114х162

2 000
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199200-2
Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Конверт-пакет С4 СКЛ 229х324

1 000
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199200-2
Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Степлер 10/5

10
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30197320-5
Степлери


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Книга канцелярська 96 арк. м'яка обкладинка

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Книга А4 176 арк. клітинка тверда ламінована обкладинка

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
42788347

Книга А4 офсетна 96 арк. клітинка тверда ламінована обкладинка

30
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
по 15-04-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 14:29:18
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 14:26:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 14:26:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 14:26:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 14:26:42
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          8. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Дата архівування:
          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Канцелярські товари
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-03-2025, 14:26:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ