Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 195 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 975 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khm.gov.ua |
Контактна особа: | Павло Монастирський |
Телефон: | +30382764502 |
E-mail: | p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-12-04-019219-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Систематика Україна» (код ЄДРПОУ 40175293) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію(лист від 11.12.2024р. №9219-1). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він не вказав марку та модель багатофункціонального пристрою, який постачатиметься. 2. Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Зазначені довідки повинні бути видані не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (тобто не раніше 04.12.2024р.). Учасником надано копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність діючих договорів за активними операціями, кредитах/кредитних лініях/ овердрафтах/гарантіях/акредитивах/факторингу в Учасника. Довідка обслуговуючого Учасника банку надана 17.10.2024 року, тобто до дня оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 3. У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Проте Учасник не надав лист-згоду на обробку персональних даних. 4. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано лист – згоду від 11.12.2024р. №9219-5 щодо умов договору. Однак у листі не визначено, чи передбачає товариство з обмеженою відповідальністю «Систематика Україна» (код ЄДРПОУ 40175293) можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку (лист від 11.12.2024р. №9219-3), що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб), за формою відповідно Додатку 4 тендерної документації. Однак у п.1 цієї довідки не зазначено скорочену назву Учасника. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Систематика Україна» (код ЄДРПОУ 40175293) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.