Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 11:16. Дата останніх змін - 04-04-2025, 11:16

Пакети для сміття 120л, 35л – ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Пакети для сміття 120л, 35л – ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття... Державна закупівля - UA-2025-04-04-004111-a Пакети для сміття 120л, 35л – ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття від замовника Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-04-004111-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-04-003800-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 11:16
по 09-04-2025, 00:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: Пакет для сміття, 120л – 25 500 штук або 2550 рулонів по 10 штук або 1275 рулонів по 20 штук; Пакет для сміття, 35л – 66 300 штук або 663 рулонів по 100 штук або 1326 рулонів по 50 штук. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Фастів. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
46869
46 869 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45246390 Досьє YouControl
Контактна особа:Якимчук Марина Олегівна
Телефон:380444652642
E-mail:yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

2 550
пачка
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність затяжок або ручокНіАктивна04-04-2025, 11:15
Об'єм пакетувід 120 до 120літрАктивна04-04-2025, 11:15
Кількість пакетів в пачцівід 10 до 10штукаАктивна04-04-2025, 11:15
Товщина плівкивід 25.0 до 25.0мікрометрАктивна04-04-2025, 11:15
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

663
пачка
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність затяжок або ручокНіАктивна04-04-2025, 11:15
Об'єм пакетувід 35 до 35літрАктивна04-04-2025, 11:15
Кількість пакетів в пачцівід 100 до 100штукаАктивна04-04-2025, 11:15
Товщина плівкивід 10.0 до 10.0мікрометрАктивна04-04-2025, 11:15
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:15:39
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:15:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ