Перехід права власності на ПММ від Постачальника до Замовника відбувається в день отримання Замовником від Постачальника ПММ і підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі ПММ на безкоштовне відповідальне зберігання Постачальнику відповідно до умов цього Договору. Разом з поставкою ПММ Постачальник безкоштовно передає Замовнику паливні картки на кожен вид палива в необхідній кількості (кількість паливних карток визначається сторонами при підписанні Договору). Строк поставки ПММ до 26.12.2025. Приймання ПММ проводиться за кількістю згідно з товаросупроводжувальними документами: видатковою накладною, рахунком, сертифікатами, відомістю. Під час отримання Замовником ПММ, Сторони зобов’язані належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі ПММ. Датою поставки ПММ вважається дата отримання Замовником ПММ та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Передача Постачальником ПММ до Замовника здійснюється за адресою: вул. Софіївська 19, м. Одеса. Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати ПММ до моменту використання усього об’єму ПММ Замовником шляхом заправки його Транспортних засобів у роздрібній мережі АЗС Постачальника за паливними картками. Відпуск ПММ здійснюється в роздрібній мережі АЗС Постачальника виключно у їх робочі години. Відпуск ПММ здійснюється на АЗС Постачальника за Паливною карткою. Підставою для отримання палива по Паливній картці на АЗС є наявність доступної кількості палива на ній (в межах ліміту на картці) та правильного введення ПІН- коду. Постачальник зобов’язується здійснювати заправку транспортних засобів Замовника в м. Одесі, м. Миколаєві, м. Херсоні не менше як на двох АЗС в кожному з зазначених міст, в с-щі. Велика Олександрівка, Бериславського району Херсонської області на одній АЗС або на АЗС, яка знаходиться на відстані не більше 50 км. від с-ща Велика Олександрівка, а також по всій території України (крім тимчасово окупованих територій).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 300 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Херсонська обласна прокуратура |
ЄДРПОУ: | 04851120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фурман Анжела Андріївна |
Телефон: | +380502163780 |
E-mail: | afurman@pho.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73025, Україна, Херсонська область,Херсон, вул. Михайлівська, 33 |
0 |