Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». • Передача товару у власність Покупця здійснюється за паливними талонами номіналом 10 та/або 20 літрів. Термін дії паливних талонів становить не менше 12 (дванадцять) місяців з дати їх передачі Покупцю згідно видаткових накладних. • Паливні талони надаються Покупцю згідно Заявки. •Умови оплати: Післяплата. Оплата проводиться після передачі Покупцю паливних талонів /скретч-карток або аналог та пред’явлення видаткової накладної та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 20 робочих днів з дня отримання товару. • Місце поставки: Відпуск пального повинен відбуватись по талонах/скретч-картках або аналог на автозаправній станції (АЗС), яка знаходиться в межах 15 кілометрів с-ще Куликів та на якій є обов’язкова гарантована можливість заправки по паливних талонах, наданих Постачальником, по всіх номенклатурних позиціях закупівлі. У випадку, якщо Постачальник не є власником АЗС (АЗС перебувають в оренді, користуванні, спільній діяльності тощо), то Постачальник повинен вказати перелік АЗС контрагентів, на яких є обов’язкова гарантована можливість заправки по талонах, наданих Постачальником.• У разі неможливості здійснити отримання товару (пального) за отриманими документами (талонами) від Постачальника, останній зобов’язується на вимогу Покупця безкоштовно замінити такі документи (талони) на дійсні, що забезпечить товаром Покупця. У разі неможливості замінити документи (талони), Постачальник зобов’язується повернути кошти за залишок таких документів (талонів) протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту виставлення вимоги/претензії від Покупця. • Постачальник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати Покупцю до постачання товар, що походить з російської федерації і республіки білорусь та/або ввезений на митну територію з російської федерації і республіки білорусь та ірану
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 797 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 44069365 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Гундза |
Телефон: | +380932573168 |
E-mail: | yuliagundza@gmail.com |
Місцезнаходження: | 80362, Україна, Львівська область,Львівський р-н, селище Куликів, пл.Незалежності, будинок 27 |
0 |