Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 8 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 44 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02013082 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваленко Ольга Вікторівна |
Телефон: | 380487531632 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Косовська, будинок 2-Д |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
- Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням п.п.3 п.50 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-02-2024, 00:00
Період оскарження:
з 30-01-2024, 16:17 по 10-02-2024, 00:00
Документи:
Перелік невідповідностей: 1. На вимоги Замовника, зазначені у п.1. розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «· копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (якщо передбачено чинним законодавством). За відсутності документу, який вимагається цим пунктом Учасник повинен надати лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство.» Невідповідність: Учасником не наданий даний документ або лист-роз’яснення у складі тендерної пропозиції. 2. На вимоги Замовника, зазначені у п.3. Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником аналогічний за предметом закупівлі цієї процедури договір постачання із зазначенням: найменування Замовника (Покупця, Отримувача) з якими укладено договір, процедури закупівлі, номер закупівлі в електронній системі (у разі застосування), дати та суми Договору. Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Досвід виконання» Довідка про досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору за інформацією про аналогічний договір не внесено інформацію про процедуру закупівлі. Вирішено: Розмістити відповідно законодавства повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній документації Учасника, які вивлені Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.