Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 12:51. Дата останніх змін - 04-04-2025, 12:51

ДК 021:2015 – 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4)

ДК 021:2015 – 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4)... Державна закупівля - UA-2025-04-04-006588-a ДК 021:2015 – 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-04-006588-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-04-007909-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 12:51
по 09-04-2025, 06:00

ДК 021:2015 – 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
936
936 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
ЄДРПОУ:05494828 Досьє YouControl
Контактна особа:Яремчук Микола Андрійович
Телефон:380444133843
E-mail:oblcrp@ukr.net
Місцезнаходження:
04205, Україна, м. Київ,вулиця Маршала Тимошенка, будинок 14
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4

200
штука
04207 , Україна , м. Київ , Левка Лук'яненка, 14 ,
по 18-04-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Формат паперуA4Активна04-04-2025, 12:49
Типдля паперівАктивна04-04-2025, 12:49
Видз клеєним клапаномАктивна04-04-2025, 12:49
Матеріал обкладинкикартонАктивна04-04-2025, 12:49
Товщина обкладинкивід 0.35міліметрАктивна04-04-2025, 12:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 12:51:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 12:50:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ