Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 15:28. Дата останніх змін - 10-02-2025, 15:35

Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8

Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8... Державна закупівля - UA-2025-02-10-012006-a Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8 від замовника ДП Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-10-012006-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-010964-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:28
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:28
по 18-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
245800.8
245 800,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 229 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури
ЄДРПОУ:04760713 Досьє YouControl
Сайт:http://dnmont.dp.ua
Контактна особа:Антонов Юрій Рюрикович
Телефон:+380567224728
E-mail:dnmont@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Столярова, 8
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони приміщення г ...
245 800,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м.Дніпро вул. Столярова, буд.8
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:14
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:14
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:35:22
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:14
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:28:14
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - 1.1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, правової підстави володіння / користування. Інформаційна довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням наявності засобів зв’язку, спецзасобів індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, ліхтарів, форменого одягу відповідної пори року з атрибутикою охоронного підприємства, тощо. 1.1.2. Наявність не менше одного службового легкового транспортного засобу. На підтвердження виконання даної вимоги, Учасником у складі пропозиції надається лист із зазначенням назви, марки, типу транспортного засобу, державного реєстраційного номеру тощо. На підтвердження права користування транспортними засобами надати підтверджуючий документ, а саме кольорову скановану копію з оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорту) або договору оренди/найму, тощо. Кольорову скановану копію з оригіналу Форми 20-ОПП «Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність». 1.1.3. Наявність пульту централізованого спостереження. У складі пропозиції Учасника надається: - довідка про наявність централізованого пульта охорони власного/орендованого. Замовник залишає за собою право в будь-який час перевірити роботу пульту. - інформаційний лист із зазначенням складових частин централізованого пульту охорони - документальне підтвердження права власності або користування ним – кольорова сканована копія з оригіналу договору купівлі-продажу (оренди) або кольорова сканована копія з оригіналу прибуткової/видаткової накладної тощо. 1.1.4. Наявність спеціального транспорту реагування. Для документального підтвердження наявності спеціального транспорту реагування, обладнаних засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України Учасник надає: - завірені належним чином копії технічних паспортів транспорту реагування; - завірені належним чином копії дозволів на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування; - завірені належним чином копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405); У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надаються документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: - кольорова сканована копія з оригіналу договору оренди/суборенди, лізингу/сублізінгу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством та акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, або - кольорова сканована копія з оригіналу договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, предметом якого є прибуття мобільних груп швидкого реагування на об’єкт охорони за тривожним сигналом, що надійшов з об’єкта охорони (Інше охоронне підприємство повинно здійснювати діяльність на території надання послуг). Також, на підтвердження Учасник у складі пропозиції повинен надати схему проїзду (відмічену на карті), яка підтверджує доїзд групи до 10 хвилин.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - 1.2.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка за формою таблиці 1.1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 1.1 Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника /співвиконавця 1 2 3 4 5 6 Посада, Ім’я та Прізвище керівника або уповноваженої особи, печатка (у разі наявності) Наявність в Учасника не менше 2 та 2 підмінних (у випадку хвороби, відпустки тощо) працівників охорони, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, входять до штату суб’єкта охоронної діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. Документи, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника, вказаного у довідці (Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка) про наявність працівників надає: - завірені належним чином копії документів про проходження медичного огляду охоронників, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - завірені належним чином копії документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, а саме: а) довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); б) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. - завірені належним чином копії витягів (скорочений/повний) на охоронників, зазначених у Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. -завірені належним чином копії сертифікатів або свідоцтва або дипломів державного зразка, про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3 розряду. Примітка: Надані документи Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної інформації мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. 1.2.3. Наявність трудових взаємовідносин. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника, вказаного у довідці про наявність працівників (Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка), надає копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру: - кольорову скановану копію з оригіналу документів наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою або копію трудової книжки; З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає лист-зобов’язання в якому інформує, у разі перемоги, забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного КЗпПУ. Замовник має право звернутися до відповідних органів для перевірки факту оформлення працівників поданих у переліку. 1.2.4. Наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, а саме - зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. На підтвердження надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони необхідним вимогам (Постанова КМУ від 18.11.2015р. № 960, витягу/довідку з послужного списку, диплому про освіту), що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони необхідним вимогам, надати завірені належним чином копії документів, а саме: медичного огляду, дійсних сертифікатів про перевірку психіатра, нарколога; витягу (скорочений/повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, та кольорові скановані копії з оригіналу трудових книжок або наказів про призначення на посаду. Примітка: Надані документи Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної інформації мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. 1.2.5. Наявність у штаті учасника особи (працівника), яка відповідальна за пожежну безпеку та охорону праці. На підтвердження Учасник повинен надати кольорову скановану копію з оригіналу наказу про призначення такої особи, посвідчення /свідоцтво/ диплом або інший документ про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки та охорони праці (загальний курс).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - 1.3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного), в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, за формою таблиці 1.2 цього додатку. Примітки : * Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі будь-який договір з надання охоронних послуг. Таблиця 1.2 Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору № з/п Найменування замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення Адреса Замовника Предмет договору Рік виконання Контактна особа замовника, телефон 1 2 3 4 5 Посада, Ім’я та Прізвище керівника або уповноваженої особи, печатка (у разі наявності) 1.3.2. Кольорова сканована копія з оригіналу аналогічного договору з додатком (додатками), а також додаткові угоди до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (за наявності), який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору * (не менше одного). 1.3.3. Позитивний відгук від контрагента до аналогічного договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). У відгуку повинна бути надана інформація про якісно надані послуги, відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-02-2025, 15:28:12
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ