Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Більш детально у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
ID закупівлі: 8ebfe087939c4b808d76f7337f732cdb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 181 594,80 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 26120629 Досьє YouControl |
Сайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Контактна особа: | Ольга Шостакевич |
Телефон: | +380800333262 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної документації Учасника відсутня довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (для підтвердження відсутності підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей). 1.2. В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (технічного завдання), що надана Учасником в складі тендерної пропозиції, відсутня інформація (з підтверджуючими документами) про наявність в Учасника власного чи орендованого: - бульдозера, наявність якого передбачається вимогами Тендерної документації; -машини поливально-мийної, розподільника щебеню та гравію, щітки дорожньої на базі трактора, застосування яких передбачається в кошторисних розрахунках вартості послуг, наданих Учасником. 1.3. В пунктах (рядках) 8 та 9 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, наданого в складі тендерної пропозиції, порушена нормативна потреба в суміші асфальтобетонної гарячої дрібнозернистої, типу Б, марки 2, що призвело до неправильних розрахунків. В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, наданій в складі тендерної пропозиції Учасника (рядок 25) зазначена інформація про розрахунок суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон цільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2, в кількості 577,92 т, а згідно затвердженої проектної документації – 581,7728 т. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункти 1.1, 6.10 Розділу 3 Тендерної документації від 10.03.2023, розділ 1 Додатку № 7 до Тендерної документації; 2.2. пункти 1.1, 6.1., 6.4 Розділу 3 Тендерної документації від 10.03.2023, розділ 1.1 Додатку № 2 до Тендерної документації; 2.3. пункт 7.8 Розділу 3 Тендерної документації від 10.03.2023. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (для підтвердження відсутності підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей). 3.2. уточнена або нова Інформація (довідка) про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) мащин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), з інформацією та підтверджуючими документами про наявність в Учасника власного чи орендованого бульдозера, машини поливально-мийної, розподільника щебеню та гравію, щітки дорожньої на базі трактора; 3.3. локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 та підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 з виправленими невідповідностями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.