Капітальний ремонт дороги на вул. Рівненській від пологового будинку №2 до вул. Сторожинецької в м. Чернівці (коригування)

Закупівля:UA-2022-10-14-007040-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-10-2022, 14:00
по 20-10-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-10-2022, 17:00
по 27-10-2022, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-10-2022, 11:57
по 27-10-2022, 12:20

Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-10-2022, 00:00

Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)

ID закупівлі: d098969e3bd246d987579622e846ff48

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:23 786 637,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:118 933,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44327100 Досьє YouControl
Контактна особа:Віталій Гулейчук
Телефон:+380372553740
E-mail:v.guleychuk@gmail.com
Місцезнаходження:
58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
1
Отримати консультацію для перемоги

Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2022, 14:00:35
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання або неналежне виконання переможцем спрощеної закупівлі своїх зобов’язань по договору.
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2022, 14:00:35
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
118 933,19 UAH
Початок аукціону:
27-10-2022, 11:57
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:2ef36d7d5b02cf50b6c51fd4964920b07fe54fa3;SHA2-384:86ec28b2726c7b4e23b6c339a776373284f75732b7c533d8b26b7b8a8306cca80b7acaeb1d554ec8bbf2038aeb4a4c49;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-10-2022, 15:25:03
sign.p7s

SHA1:d2f64582aaf28d19b35b89504c7c59ec6e3355f0;SHA2-384:2025821cda91487fad03de724c8ff2e65c41a745714276d2a6abfb4721ea34480134a1456e4a3c6cd3a87190d9e531e5;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:14-10-2022, 14:02:56
Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) - КР вул.РІВНЕНСЬКОЇ.doc

SHA1:dc4b2066879e0970503faab2b7b266fbcad452e6;SHA2-384:652b6cafad29662dbbfb5a5eff0ee4a176703687b2661552e6caa2918ab066fb802ce4c424d9c46ddd58be795acab57c;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:14-10-2022, 14:00:39
Додаток 2 (технічне завдання) - КР вул.РІВНЕНСЬКОЇ.doc

SHA1:907abaddfa7efee413a2f3608717c1607a3093fb;SHA2-384:f9ee56459b521ae680f45602b5559117d977832964a4b9b03fb0cac0179792dbadc6d7afe0c54fdfa88397069f912d82;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:14-10-2022, 14:00:39
Додаток 3 (проект Договору) - КР вул.РІВНЕНСЬКОЇ.doc

SHA1:1970707205b8af47b5f614e820ac2cf6fa04286e;SHA2-384:8835bc75f055f9fea7661fddd0eea29958390b9357db9d5ed1bd26aad4f5179af890d9a0515aa3568652cdef0bd7bebd;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:14-10-2022, 14:00:39
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ - КР вул.РІВНЕНСЬКОЇ.doc

SHA1:f688165e07054e2e8b5d2035ed11310e39a683c0;SHA2-384:902c9196efe8837c0e6cb9d2f11606222f8e32e5ed9679323a8fff7b3eecff093d67def0f812f86882d166ed55be238b;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:14-10-2022, 14:00:39
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт дороги на вул. Рівненській від пологового будинку №2 до вул. Сторожинецької в м. Чернівці (коригування)

1
роботи
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Рівненська від пологового будинку №2 до вул. Сторожинецької,
по 20-11-2022
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04050, місто Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 77, 04050, Кириченко Андрій
Остаточна пропозиція:
21 786 637,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 786 637,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 4, 46008, Петро Тесельський
Остаточна пропозиція:
23 770 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 770 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-10-2022, 10:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-10-14-007040-a-a1
Номер договору:
441
Дата підписання договору:
07-11-2022, 08:42
Строк дії договору:
з 07-11-2022 по 21-11-2022
23 770 000,00 UAH
Ціна договору
19 808 333,34 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
21 786 637,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 786 637,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 770 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 770 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ