Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 17:14. Дата останніх змін - 08-01-2025, 17:14

Сочевиця жовта, Картопля столова пізня

Сочевиця жовта, Картопля столова пізня... Державна закупівля - UA-2025-01-08-008438-a Сочевиця жовта, Картопля столова пізня від замовника Маківська сільська рада від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-008438-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-011352-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:14
по 13-01-2025, 12:00

Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника відповідно до графіку поставки наведеному у додатку 2 до договору. Строк (термін) поставки товару: до 30.06.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
220000
220 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Маківська сільська рада
ЄДРПОУ:40134461 Досьє YouControl
Контактна особа:Галишич Михайло Петрович
Телефон:+380684298526
E-mail:makivprozoro@ukr.net
Місцезнаходження:
32445, Україна, Хмельницька область,Маків, Вулиця Воздвиженська, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сочевиця жовта, ДСТУ 6020

375
кілограм
32445 , Україна , Хмельницька область , Маків , Вулиця Воздвиженська, 22 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Типжовтий (III)Активна08-01-2025, 17:12
Відповідність ДСТУ 6020ТакАктивна08-01-2025, 17:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

6 222
кілограм
32445 , Україна , Хмельницька область , Маків , Вулиця Воздвиженська, 22 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна08-01-2025, 17:12
КласпершийАктивна08-01-2025, 17:12
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна08-01-2025, 17:12
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:14:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:12:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару, за фактом поставки товару. До рахунка додаються: накладна. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ