Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 19:40. Дата останніх змін - 14-08-2025, 23:21

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А ... Державна закупівля - UA-2025-07-11-011030-a КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А від замовника Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15 від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-011030-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-11-013689-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 19:40
по 23-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 19:40
по 26-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2000000
2 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:20 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
ЄДРПОУ:22879582 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Бутківський
Телефон:+380958371211
E-mail:tend15@ukr.net
Місцезнаходження:
03191, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ЯКУБОВСЬКОГО, будинок 7-А
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ К ...
2 000 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А

1
лот
Україна м. Київ Київ вулиця Героїв Маріуполя, 7А
по 31-08-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП КОНЯЄВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-07-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, проспект Петра Григоренка, будинок 12 квартира 17, 02081, Олександр Коняєв
Остаточна пропозиція:
1 999 886,56 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 23:23
Період подачі оскарження:
по 11-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-08-25, 18:52:25
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 18:05:05
24

1. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах нерухомого майна (офісного або складського приміщення) із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або договорів оренди). Долучено Договір оренди тимчасової споруди 45 кв.м. (далі - Договір) із посиланням на Додаток 1 (акт приймання предмета оренди) та Додаток 2 (акт повернення предмета оренди) (п. 1.1., п. 2.1.5. Договору) зі строком дії «з дня підписання до 31.08.2020» (п. 6.1. Договору). Долучені: - Додаток 1 від 01.08.2019 (акт приймання-передачі споруди), який не містить печатки орендаря; - Додаток 2 від 31.07.2022 про зміни до п. 6.1. Договору (договір діє з 31.07.2022 до 31.07.2025). П. 7.2., п. 7.2.1. Договору визначено, що Сторони в період дії цього договору можуть вносити до нього зміни шляхом укладення належно оформленої додаткової угоди. Додатком 2 до Договору внесено зміни до Договору всупереч вимогам п. 7.2., п. 7.2.1. п. 2.1.5. Договору. 2. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: - довідку, складену у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копію посвідчення монтажників та накази на їх призначення з додаванням копій паспортів та ідентифікаційного коду; Учасником долучена Довідка № 11 від 22.07.2025 з інформацією про наказ про прийняття на роботу Тимчук Р.С “5-к”, а долучено наказ “2-к”. За інформацією, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника, наявні три монтажника. Наявні посвідчення монтажників Тимчук Р.В. та Слюсар К.Ю. Відсутнє посвідчення монтажника Чміль О.А. 3. Згідно п. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації, наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів із нового будівництва або реконструкції, або реставрації, або капітального ремонту підтверджується не менш як двома аналогічними за предметом закупівлі договорами, за якими виконано або виконується зобов’язання. Долучений Договір субпідряду від 20.09.2022, невід’ємною частиною якого є Додаток № 3 Проектна документація з відміткою “В роботу”, яка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Договір подано не в повному обсязі. 4. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції гарантує листом, що вартість матеріально-технічних ресурсів не перевищуватиме середньорегіональну (за матеріалами – за цінами виробників, що склалися в регіоні), будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу замовника. Відсутній такий гарантійний лист. 5. П. 6.5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що надається заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. Долучений проєкт договору, заповнений в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів в графі “Замовник”, а не “Підрядник”, що не відповідає статусу учасника. 6. П. 4.2 Додатку № 4 до до Тендерної документації вимагається кошторисна частина (розрахунки). Документи кошторисної частини містять посилання на дату складання “05.06.2025”, в той час як закупівлю оголошено “11.07.2025”. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини) не містять власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також електронного підпису на кожен з таких документів. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах нерухомого майна (офісного або складського приміщення) із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або договорів оренди). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено Договір оренди тимчасової споруди 45 кв.м. (далі - Договір) із посиланням на Додаток 1 (акт приймання предмета оренди) та Додаток 2 (акт повернення предмета оренди) (п. 1.1., п. 2.1.5. Договору) зі строком дії «з дня підписання до 31.08.2020» (п. 6.1. Договору). Долучені: - Додаток 1 від 01.08.2019 (акт приймання-передачі споруди), який не містить печатки орендаря; - Додаток 2 від 31.07.2022 про зміни до п. 6.1. Договору (договір діє з 31.07.2022 до 31.07.2025). П. 7.2., п. 7.2.1. Договору визначено, що Сторони в період дії цього договору можуть вносити до нього зміни шляхом укладення належно оформленої додаткової угоди. Додатком 2 до Договору внесено зміни до Договору всупереч вимогам п. 7.2., п. 7.2.1. п. 2.1.5. Договору. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити належно оформлену додаткову угоду до Договору оренди тимчасової споруди від 01.08.2019 щодо строку дії. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: - довідку, складену у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копію посвідчення монтажників та накази на їх призначення з додаванням копій паспортів та ідентифікаційного коду. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена Довідка № 11 від 22.07.2025 з інформацією про наказ про прийняття на роботу Тимчук Р.С “5-к”, а долучено наказ “2-к”. За інформацією, наданою в складі тендерної пропозиції Учасника, наявні три монтажника. Наявні посвідчення монтажників Тимчук Р.В. та Слюсар К.Ю. Відсутнє посвідчення монтажника Чміль О.А. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку в частині номера наказу про прийняття на роботу Тимчук Р.С. Долучити посвідчення монтажника Чміль О.А. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно п. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації, наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів із нового будівництва або реконструкції, або реставрації, або капітального ремонту підтверджується не менш як двома аналогічними за предметом закупівлі договорами, за якими виконано або виконується зобов’язання. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучений Договір субпідряду від 20.09.2022, невід’ємною частиною якого є Додаток № 3 Проектна документація з відміткою “В роботу”, яка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Договір подано не в повному обсязі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити аналогічний за предметом закупівлі договір в повному обсязі 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції гарантує листом, що вартість матеріально-технічних ресурсів не перевищуватиме середньорегіональну (за матеріалами – за цінами виробників, що склалися в регіоні), будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу замовника. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутній такий гарантійний лист. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що надається заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучений проєкт договору, заповнений в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів в графі “Замовник”, а не “Підрядник”, що не відповідає статусу учасника. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скоригованй проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів щодо «Підрядника», а не «Замовника». 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.2 Додатку № 4 до до Тендерної документації вимагається кошторисна частина (розрахунки). П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Документи кошторисної частини містять посилання на дату складання “05.06.2025”, в той час як закупівлю оголошено “11.07.2025”. Документи, подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини), не містять власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також електронного підпису на кожен з таких документів. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підписані в порядку п. Розділу III. Тендерної документації документи подані Учасником на виконання п. 4.2. Додатку № 4 до Тендерної документації (розрахунки кошторисної частини) із датою їх складання не раніше дати оголошення закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 18:05:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-11-011030-a-a1
Номер договору:
22
Дата підписання договору:
12-08-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 12-08-2025 по 31-12-2025
1 984 898,05 UAH
Ціна договору
1 984 898,05 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП КОНЯЄВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 999 886,56 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 14:18:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Довідка (4).zip, Довідка , Не має правопорушень
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Документ
Витяг (3).pdf, Довідка , Не має правопорушень
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
Довідка .pdf, Довідка , Не має правопорушень
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
50
Доказ:
Документ
5 Довідка про субпідрядника.pdf, Довідка , 50% від вартості договору
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2 Довідка про складське приміщення.pdf, Довідка , Наявне складське та офісне приміщення
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
11 Довідка про працівників.pdf, Довідка , Наявні працівники відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
3 довідка про аналогічні договора.pdf, Довідка , Аналогічні договори присутні

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:40:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:40:35
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:41:05

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              91
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7А
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-07-2025, 19:40:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ