Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 09:14. Дата останніх змін - 10-01-2025, 09:14

Код ДК 021:2015 – 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (сік в асортименті 1 л.)

Код ДК 021:2015 – 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (сік в асортименті 1 л.)... Державна закупівля - UA-2025-01-10-000553-a Код ДК 021:2015 – 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (сік в асортименті 1 л.) від замовника Відділ освіти,сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам'янської сільської ради Чернівецького району, Чернівецької області від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-000553-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-000685-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 09:14
по 15-01-2025, 00:00

Постачання Товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника із забезпеченням вимог законодавства щодо попередження забруднення харчового продукту та його псування. Строк поставки Товару – до 31 грудня 2025 року. Місце поставки Товару –згідно додатку № 2. Приймання - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку. Прийом Товару по кількості та якості проводиться уповноваженою особою Замовника в присутності експедитора Постачальника. Доставка Товару та розвантажувальні роботи здійснюються силами та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару та пройшов санітарну обробку. Водій транспортного засобу, яким здійснюється поставка, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність особової медичної книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
133000
133 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти,сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам'янської сільської ради Чернівецького району, Чернівецької області
ЄДРПОУ:44131904 Досьє YouControl
Контактна особа:Романюк Тетяна Михайлівна
Телефон:+380661736147
E-mail:viddil_2021osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
59050, Україна, Чернівецька область,Кам'яна, вул. Головна, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Соки

3 500
літр
59050 , Україна , Чернівецька область , КАМ'ЯНА , вул. Головна, 1 (заклади відділу освіти, Постачання Товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника із забезпеченням вимог законодавства щодо попередження забруднення харчового продукту та його псування. Строк поставки Товару – до 31 грудня 2025 року. Місце поставки Товару –згідно додатку № 2. Приймання - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку. Прийом Товару по кількості та якості проводиться уповноваженою особою Замовника в присутності експедитора Постачальника. Доставка Товару та розвантажувальні роботи здійснюються силами та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару та про ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендДОБРИЙ РАНОКАктивна10-01-2025, 09:10
ВидвідновленийАктивна10-01-2025, 09:10
Основа сокуяблукоАктивна10-01-2025, 09:10
Спосіб обробкипастеризованийАктивна10-01-2025, 09:10
Упаковкапляшка картоннаАктивна10-01-2025, 09:10
ДодаткивиноградАктивна10-01-2025, 09:10
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна10-01-2025, 09:10
Наявність м'якотіНіАктивна10-01-2025, 09:10
ОсвітленийТакАктивна10-01-2025, 09:10
Об'єм1л.Активна10-01-2025, 09:10
Цукор або підсолоджувачі у складіНіАктивна10-01-2025, 09:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 09:13:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 09:10:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ