Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 338 676 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 386,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КЛІШКОВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ КЛІШКОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41732618 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Чебан |
| Телефон: | +380506606835 |
| E-mail: | oksanacheban@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 60014, Україна, Чернівецька область,Дністровський район, село Клішківці, ВУЛИЦЯ СТРУМІНСЬКОГО, будинок 7 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ФОП Рукас Ігор Анатолійович. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: пропозиція учасника не містить договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу (якщо він таким не являється), що підтверджує наявність саме в такого учасника відповідної деревини, а підтверджує його наявність у третьої особи, яка не є учасником цієї закупівлі. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. пункт 9 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації замовника (Учасник повинен надати довідку в довільній формі для підтвердження наявності в учасника необхідної кількості паливної деревини, з інформацією про кількість, місце походження, породу та підстави виникнення права продажу деревини, а також копії підтверджуючих документів законності походження та наявності деревини, вказаної в довідці довільної форми: договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу (якщо він таким не являється) на закупівлю твердих порід дерев, діючий на 2025 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: надати договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу (якщо він таким не являється) на закупівлю твердих порід дерев, діючий на 2025 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації, що підтверджує наявність в учасника необхідної кількості паливної деревини. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.