Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 375 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 923,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01989160 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Ясинська |
| Телефон: | +380688502860 |
| E-mail: | crl_buy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52500, Україна, Дніпропетровська область,м. Синельникове, вул. Миру, буд. 52 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У розділі 3 “Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, ДОДАТОК 1 до тендерної документації, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, або їх копії , а саме: - У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) що, гарантійний термін на надані послуги та встановлені запчастини повинен складати не менш ніж 3 місяці з моменту прийняття послуг (з наступного дня після підписання акту приймання – передачі виконаних послуг) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було визначено відсутність інформації по розділу 3 (відсутній гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) що, гарантійний термін на надані послуги та встановлені запчастини повинен складати не менш ніж 3 місяці з моменту прийняття послуг (з наступного дня після підписання акту приймання – передачі виконаних послуг) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) що, гарантійний термін на надані послуги та встановлені запчастини повинен складати не менш ніж 3 місяці з моменту прийняття послуг (з наступного дня після підписання акту приймання – передачі виконаних послуг).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.