Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 89 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 446,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 04.08.2025 року Канцелярське приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, Ручка масляна, Шпагат джутовий 1000 г., Биндер ниткошвейний, Нитки для биндера) 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Вимогами Тендерної документації Учасникам необхідно було надати: «Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 5)». Натомість Учасником надано документ «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», який заповнений НЕ ЗГІДНО Додатку №5 до Документації. 1.2. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 1.3. Прохання надати заповниний документ, згідно Додатоку №5 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.