Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 162 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 620 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 24572267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рижук Дмитро Юрійович |
| Телефон: | +380632459601 |
| E-mail: | dmitriyrizhuk12@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01196, Україна, м. Київ,місто Київ, Площа Лесі Українки, 1 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями Фізичної особи-підприємця Кулаженко Олега Миколайовича (ІПН - 2411712239) (далі – ФОП Кулаженко О.М.), яка була подана за предметом закупівлі «Годинники військові тактичні багатофункціональні у футлярі з логотипом» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18520000-0 – Персональні хронометри, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-02-009855-a, виявлено невідповідність у документах, що подані учасником, а саме: 1) Згідно вимог пункту 1 (розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 02 червня 2025 № 87 (далі – Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. За результатами аналізу поданих документів, учасником не надано довідку за формою 1, а також копій документів, шо підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (видаткові накладні). Окрім цього, Тендерною документацією «2. Інші документи, які вимагаються Замовником» вимагалось подання гарантійного листа у довільній формі, щодо дотримання Учасником у своїй діяльності чинного законодавства України та листа - погодження (у довільній формі) з проєктом договору. За результатами аналізу поданих документів, встановлено, що учасником не надано гарантійного листа щодо дотримання Учасником у своїй діяльності чинного законодавства України та листа - погодження (у довільній формі) з проєктом договору. Враховуючи невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей є необхідність звернутися до ФОП Кулаженко О.М. щодо усунення зазначених невідповідностей, зокрема надати: - Довідку за формою 1, а також копій документів, шо підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (видаткові накладні); - Гарантійний лист у довільній формі, щодо дотримання Учасником у своїй діяльності чинного законодавства України. - Лист - погодження (у довільній формі) з проєктом договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.