Закупівлю оголошено - 29-07-2025, 18:10. Дата останніх змін - 23-08-2025, 00:00

Вишка-тура будівельна, пересувна на колесах з домкратами (розмір робочого майданчика -2,0х2,0 м; кількість проміжних секцій - 7-1; висота вишки - 9,9 м)

Вишка-тура будівельна, пересувна на колесах з домкратами (розмір робочого майданчика -2,0х2,0 м; кількість проміжних секцій - 7-1; висота вишки - 9,9 ... Державна закупівля - UA-2025-07-29-011024-a Вишка-тура будівельна, пересувна на колесах з домкратами (розмір робочого майданчика -2,0х2,0 м; кількість проміжних секцій - 7-1; висота вишки - 9,9 м) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 7/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-29-011024-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-07-2025, 18:10
по 02-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-08-2025, 00:00
по 09-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-08-2025, 15:59
по 11-08-2025, 16:22

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
146160
146 160 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:730,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Вишка-тура будівельна, пересув ...
146 160 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-08-2025, 15:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вишка-тура будівельна, пересувна на колесах з домкратами (розмір робочого майданчика -2,0х2,0 м; кількість проміжних секцій - 7-1; висота вишки - 9,9 м)

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-11-2025
42410000-3
Підіймально-транспортувальне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИШТОВКА-ВЕСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-08-2025 по 23-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул.Шухевича Романа, будинок 8/2В, 29025, Марина Квятковська
Остаточна пропозиція:
130 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 080 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-25, 10:23:24
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Учасником подано гарантійний лист №183 від 06.08.2025 року, копію заяви, копію квитанції №1 від 07.08.2025 про подання заяви про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за сприянням яких покладено на контролюючі органи. . Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юридичну особу – "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИШТОВКА ВЕСТ" дата формування 15.07.2025, на керівника - ДУРАСОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ дата формування 15.07.2025, засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Ситнік Сергій Володимирович дата формування – 22.07.2025, засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Шуфані Саід Таніос дата формування - 09.06.2025. Просимо оновити інформаційну довідку на засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Шуфані Саід Таніос документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з про відсутність судимості на керівника - ДУРАСОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ дата формування 15.07.2025, засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Ситнік Сергій Володимирович дата формування – 07.07.2025, засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Шуфані Саід Таніос дата формування - 23.05.2025. Просимо оновити інформаційну довідку на засновника (учасника), кінцевого бенефіціарного власника - Шуфані Саід Таніос та надати її шляхом завантаження в електронну систему закупівель. .- згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником подано Витяг від 21.05.2025 року. Просимо оновити витяг та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано копії 1-5 та 10-11 сторінок. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати усі сторінки паспорта шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 10:23:24
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ-ПРОФІТ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-08-2025 по 19-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 03035, м.Київ, ПЛОЩА СОЛОМ'ЯНСЬКА , будинок 2, офіс 407, , Юлія
Остаточна пропозиція:
119 500,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
119 500,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-08-25, 18:05:43
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 1 Додатку 1, а саме: Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 1, а саме: Товар, що пропонується учасником, повинен бути новим. Учасник гарантує, що запропонований товар не повинен мати дефектів. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 1, а саме: Характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним, якісним та кількісним вимогах замовника та бути придатним до використання. Не приймаються пропозиції на товар, який вироблений в країні(-ах), до якої(-их) застосовуються санкції (персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи); Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 2 Додатку 2, а саме: Ми самостійно відповідаємо за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, що необхідні для надання послуг/постачання товару, які пропонуються за Договором та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, самостійно несемо всі витрати на їх отримання. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 2, а саме: Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі інші пропозиції згідно з умовами документації електронних торгів та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 2, а саме: Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення спрощеної закупівлі, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору, а саме: • Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення. - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Учасником подано наказ №1 від 23.11.2015 р. про призначення на посаду директора, однак відсутній (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 8 Додатку 5, а саме: Для підтвердження умов договору (лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі ) Додаток 4. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юридичну особу – "ТОВ АКТИВ-ПРОФІТ ПЛЮС" дата формування 06.08.2025. Однак відсутня інформація його учасників, керівника, бенефіціарних власників. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення дійсні та з оновленими даними на керівника товариства, на ВСІХ його учасників, на ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, дійсні та з оновленими даними на керівника товариства, на ВСІХ його учасників, на ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. .- згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано копії 1, 2, 3 сторінок. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати усі сторінки паспорта шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-08-25, 18:05:43

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ-ПРОФІТ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
119 500,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
119 500,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-08-2025, 12:31:38
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИШТОВКА-ВЕСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
130 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 080 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-08-2025, 12:24:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-07-2025, 18:10:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-08-2025, 19:03:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-07-2025, 18:10:45
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено29-07-2025, 18:11:17
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:01-08-2025, 19:03:59
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ