Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 182 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 825 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Бешевець |
| Телефон: | +380960723184 |
| E-mail: | innabeshikk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
2 |
Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Данильченко Анна Олександрівна" у процедурі закупівлі № UA-2025-07-17-006088-a, виявлено невідповідність: 1. Згідно пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності)» Проект наданий, але не оформлений належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.