Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 188 580 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 885,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Коломияводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 32148690 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kpvodokanal.if.ua |
| Контактна особа: | Іванна Романюк |
| Телефон: | +380343349976 |
| E-mail: | romanykivanna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, пл. Відродження, 1 |
4 |
При розгляді документів, які були подані Учасником ФОП МУДРИК МИХАЙЛОМ МИКОЛАЙОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації та додаткам до неї, а саме: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції ненадає лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Вимога встановлена в п.4 Додотку 5 До тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Учасник у складі тендерної пропозиції ненадає жодних документів, які підтверджують купівлю товару Учасником в межах наданого договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем. Вимога встановлена в п.7 Додотку 5 До тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Відповідно до п.9ст.26 Закону та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді документів, які були подані Учасником ФОП Ковбель Наталією Василівною у складі тендерної пропозиції була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації та додаткам до неї, а саме: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції ненадає жодних документів, які підтверджують купівлю товару Учасником в межах наданого договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем. Вимога встановлена в п.7 Додотку 5 До тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Відповідно до п.9ст.26 Закону та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.