Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 610 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 051 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства "Бориспільводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 20578712 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Лічковська |
| Телефон: | +380672669224 |
| E-mail: | voda1217@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08301, Україна, Київська область,Бориспільський р-н, місто Бориспіль, вул.Бежівка, будинок 10 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "САФКО АДАКОР ГРУП" виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати в електронному вигляді «Копію договору (договорів), зазначеного у довідці у повному обсязі з додатками до договору (договорів) та підтвердження виконання договору (договорів) – видаткові накладні або акти приймання передачі товару» Просимо надати на підтвердження виконання договору видаткову накладну по договору №6-03 від 13.05.2024р з Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) А також відповідно пункту 8 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати в електронному вигляді протокол зборів засновників про призначення директора або рішення засновників про призначення директора. Просимо надати відповідний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.