Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 392 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТ - СЕРВІС" СЕРГІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 41679649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Антова |
| Телефон: | +380968785394 |
| E-mail: | kyrortservis@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67780, Україна, Одеська область,Білгород-Дністровський район, селище міського типу Сергіївка, ВУЛИЦЯ ЛІСНА, будинок 2 |
4 |
ПРОТОКОЛ засідання Уповноваженої особи 25.08.2025 с-ще Сергіївка ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), положення Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення безперервної роботи комунального підприємства та дотримання норм чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель уповноважена особа КП «Курорт-сервіс» розглянула тендерну пропозицію КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКА ПІДРЯДНО-СПЕЦІАЛІЗОВАНА ГОСПРОЗРАХУНКОВА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ" в закупівлі «Будівельні матеріали» ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, (ID UA-2025-08-15-000021-a). Відповідно до п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник має надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації наведеної у довідці копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі товарів на суму, які визначені в аналогічному договорі. 1.2. Оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори) згідно наданої довідки. Враховуюче вищевикладене уповноважена особа КП «Курорт-Сервіс» ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКА ПІДРЯДНО-СПЕЦІАЛІЗОВАНА ГОСПРОЗРАХУНКОВА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ" час на усунення зазначених невідповідностей. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 3. Оприлюднити вказану інформацію та документацію в електроній системі закупівель відповідно до норм чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.