Постачання товару має здійснюватися транспортним засобом, призначеним та обладнаним для перевезення товару, що є предметом закупівлі. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, транспортного засобу, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками дотримання правил особистої гігієни. Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 15:00 години. Обсяг кожної партії визначається замовником залежно від фактичної потреби. Заявка робиться 1 раз в 7-10 днів. Приблизна кількість замовлення 15-30 кг. Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального строку придатності. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що передбачені чинним законодавством України та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам (умовам). При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Товар має бути розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: 1. здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; 2. доставка товару за адресою: вул. Стефаника, 3А, м.Луцьк, Волинська область, Україна, 43001. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03398888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Кондиленко |
Телефон: | +380951155887 |
E-mail: | hospital.iv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 43001, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
0 |