Закупівлю оголошено - 15-11-2024, 11:06. Дата останніх змін - 15-11-2024, 11:06

Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421))

Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421))... Державна закупівля - UA-2024-11-15-004419-a Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)) від замовника Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради від 11/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-15-004419-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-15-005696-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-11-2024, 11:06
по 20-11-2024, 12:00

Постачання товару має здійснюватися транспортним засобом, призначеним та обладнаним для перевезення товару, що є предметом закупівлі. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, транспортного засобу, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками дотримання правил особистої гігієни. Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 15:00 години. Обсяг кожної партії визначається замовником залежно від фактичної потреби. Заявка робиться 1 раз в 7-10 днів. Приблизна кількість замовлення 15-30 кг. Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального строку придатності. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що передбачені чинним законодавством України та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам (умовам). При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Товар має бути розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: 1. здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; 2. доставка товару за адресою: вул. Стефаника, 3А, м.Луцьк, Волинська область, Україна, 43001. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30000
30 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
ЄДРПОУ:03398888 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Кондиленко
Телефон:+380951155887
E-mail:hospital.iv@gmail.com
Місцезнаходження:
43001, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

100
кілограм
43001 , Україна , Волинська область , Луцьк , вул.Стефаника, 3А ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна15-11-2024, 11:06
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)ТакАктивна15-11-2024, 11:06
Масова частка жиру50відсотокАктивна15-11-2024, 11:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 11:06:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 11:06:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ