Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 19:51. Дата останніх змін - 04-03-2025, 00:00

Яйця курячі С-1

Яйця курячі С-1... Державна закупівля - UA-2025-01-28-019433-a Яйця курячі С-1 від замовника Військова частина Т0920 від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-28-019433-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 19:51
по 01-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-02-2025, 21:00
по 06-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-02-2025, 13:30
по 07-02-2025, 13:59

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
705600
705 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 528 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лот 1.
705 600 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-02-2025, 13:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйця курячі С-1

100 800
штука
Україна
по 24-12-2025
03140000-4
Продукція тваринництва та супутня продукція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
Остаточна пропозиція:
453 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
544 320 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-02-25, 13:43:19
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Лист про співпрацю № 6 від 31.01.2025 у якому ТОВ «Агроцентр Птахопром» гарантує поставки товару але Замовником вимагався документ під назвою «Гарантійний лист». Також у наданому листі зазначено, що виробник гарантує постачання протягом 2025 року, але Замовником у оголошенні зазначено: «5. Строк поставки товарів: в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника, партіями від 1 800шт), протягом 3-х (трьох) календарних днів з моменту надання заявки від замовника, але не пізніше 24 грудня 2025 року.» Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-02-25, 13:43:19
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 139, 49033, Литвиненко Марина
Остаточна пропозиція:
453 599 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
544 320 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 12:57:54
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання яйця курячі).» Встановлено, що Учасник надав Довідку про наявність договору на постачання аналогічних товарів, Вих. № 137 від 03.02.2025, та копії договорів зазначених у довідці, але Учасник не надав копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента. «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Учасником було надано Рішення про державну реєстрацію потужностей ТОВ «Дніпрова». Відповідно до частини 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку харчових продуктів, які здійснюють діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження повинні отримувати Експлуатаційний дозвіл. Яйця відносяться до неперероблених продуктів тваринного походження і діяльність з виробництва яєць вимагає отримання експлуатаційного дозволу. Таким чином Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Виробника. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам.» Встановлено, що Учасником ТОВ «ПРОДУКТЛАЙН», на підтвердження якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі були надані скановані копії документів, а замовником вимагалися скановані оригінали в кольоровому вигляді.. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 12:57:54
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, село Косівщина, вул. Центральна, буд. 24, 42342, Оломпієва Яна Миколаївна
Остаточна пропозиція:
452 592 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
459 648 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, село Косівщина, вул. Центральна, буд. 24, 42342, Оломпієва Яна Миколаївна
Остаточна пропозиція:
452 592 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
459 648 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-02-2025, 15:46

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-02-25, 17:21:46
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування). Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, №б/н від 05 лютого 2025р., але «Ціна без ПДВ» та «Сума без ПДВ» не відповідають розрахунку суми пропозиції, «Всього із ПДВ». 15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство). Встановлено, що Учасник надав Відомості про учасника, №б/н від 05 лютого 2025р., але в наданій інформаційній довідці Учасник не надав інформацію про: повне найменування англійською мовою; організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; громадянство керівника підприємством. 15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист Вих. № 225 від 05 лютого 2025 року, але в гарантійному листі не вказані строки постачання згідно вимог замовника, а саме: в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника, партіями від 1 800шт), протягом 3-х (трьох) календарних днів з моменту надання заявки від замовника, але не пізніше 24 грудня 2025 року. 15.18. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, №б/н від 05 лютого 2025р., але не надав у ньому гарантій щодо ісламської республіки іран. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-02-25, 17:21:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
452 592 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
459 648 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 23:16:03
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
453 599 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
544 320 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 21:56:50
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
453 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
544 320 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 17:45:26
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 19:51:38
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 19:51:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 19:51:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 19:51:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 19:51:30
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ