Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 86 079 212,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 430 396,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 430 396,06 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 36565276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жилка Олександр Володимирович |
| Телефон: | +380362266863 |
| E-mail: | zhylka.sasha2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, майдан Просвіти, 1 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
10 |
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а (Код ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-14-012965-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 27 травня 2025 року включно
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації в документах щодо забезпечення тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 2. Розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати: Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 430 396,06 грн. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлені документи щодо забезпечення тендерної пропозиції. 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 3 п. 2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Форма 2 Довідка з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей Мінімальний обов’язковий перелік та кількість працівників робітничих спеціальностей наявність яких має підтвердити Учасник, що необхідний для виконання робіт: 1. Водій автотранспортних засобів – 3 особи; 2. Машиніст автогрейдера – 1 особа; 3. Машиніст екскаватора – 3 особи; 4. Машиніст бульдореза – 1 особа; 5. Машиніст крану – 1 особа; 6. Машиніст котка – 1 особа; 7. Машиніст/водій навантажувача – 2 особи; 8. Стропальник – 2 особи; 9. Електрогазозварник – 2 особи. * Працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір / цивільно-правовий договір, за сумісництвом/суміщенням посад тощо). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. 3. Виявлені невідповідності: Відсутність інформації щодо інформації, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 18. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського обʼєднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист/довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.