Строк (термін) поставки Товару визначається з дати, зазначеної в заяві до договору про постачання електричної енергії споживачу (далі – Заява) за формою, яка є додатком 4 до Договору, до 31.12.2025 року (включно). Заява надається Споживачем відповідно до вимог та порядку, встановлених ПРРЕЕ. 3.2. Постачання Товару за цим Договором здійснюється для забезпечення потреб об’єкта (об’єктів) електропостачання Споживача, які визначені в таблиці № 1 додатка 1 до Договору (далі –Об’єкт (Об’єкти)) і приєднані до мережі відповідного оператора системи розподілу, визначеного в додатку 2 до Договору Оплата Товару за цим Договором здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акта, за формою, визначеною в додатку 3 до цього Договору, протягом 10 робочих днів із дати підписання Споживачем Акта за відповідний розрахунковий період.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 570 133 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КУ Івано-Франківська спеціальна школа Івано-Франківської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 04544300 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Розвадовська Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380342787412 |
| E-mail: | shkola_internat@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76492, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Фракнівськ, с. Угорники, вул. Тополина,6 |
0 |