Закупівлю оголошено - 28-10-2025, 18:10. Дата останніх змін - 28-10-2025, 18:10

Контейнер для сміття 1,1м3, пластиковий, на колесах, з кришкою для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Контейнер для сміття 1,1м3, пластиковий, на колесах, з кришкою для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари... Державна закупівля - UA-2025-10-28-015954-a Контейнер для сміття 1,1м3, пластиковий, на колесах, з кришкою для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 10/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-28-015954-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-28-018883-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-10-2025, 18:10
по 31-10-2025, 10:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: Контейнер для сміття 1,1м3, пластиковий, на колесах, з кришкою для збору твердих побутових відходів – 12 шт: Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ, (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Вартість Товару включає в себе всі витрати пов’язані з постачанням Товару, в тому числі доставку в місце поставки та розвантаження Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний термін зберігання – відповідно до нормативного документу виробника. Гарантійний термін експлуатації – не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Умови зберігання - відповідно до нормативного документу виробника Умови транспортування – відповідно до нормативного документу виробника Умови пакування, маркування – відповідно до нормативного документу виробника – відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
87300
87 300 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Міщенко
Телефон:380443097731
E-mail:mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів

12
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Стандарт виготовленняEN 840-2Активна28-10-2025, 18:10
Матеріал бакаHDPEАктивна28-10-2025, 18:10
Матеріал кришкиHDPEАктивна28-10-2025, 18:10
Тип кришкизвичайнаАктивна28-10-2025, 18:10
Внутрішній об'ємвід 1100.0 до 1100.0літрАктивна28-10-2025, 18:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 18:10:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 18:10:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу vk.uz@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. 7.2.1. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України:
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ