Поставка Товару здійснюється у спеціалізованих транспортних засобах відповідно до письмових заявок Замовника у формі, що дозволяє зафіксувати момент їх передачі (телеграма, факс, e-mail, рекомендований лист, кур’єрська доставка та ін.) окремими партіями насипом відповідно до виробничої потреби протягом 1 календарного дня з дати оримання такої заявки за рахунок Учасника. При цьому кожна партія Товару повинна бути зважена коштом Учасника за присутності представника кожної сторони угоди .При виявленні недостачі кількості Товару, Учасник зобовязаний довезти решту Товару ,яка вказана у видатковій накладній. Датою поставки вважається дата підписання уповноваженими представниками Учасника та Замовника видаткової накладної або товаро–транспортної накладної про отримання товару. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.12.2024 рік. У випадку порушення встановленим даним Договором строків поставки Товару, або поставки Товару в неповному обсязі, Учасник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості непоставленого Товару. Оплата за придбаний Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника після поставки Товару протягом 7(семи) робочих днів за наявності бюджетного фінансування.Вартість пропозиції учасника, який не є платником ПДВ,має бути обчислена таким чином ,щоб при умовному додаванні ПДВ , вона не була вищою,ніж очікувана вартість закупівлі ,встановлена замовником
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 276 640 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ" |
ЄДРПОУ: | 35722130 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Манюк Володимир Бенедиктович |
Телефон: | 380978766759 |
E-mail: | parkcurort@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2 |
0 |