Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-03-13-010209-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_95_ВО) ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90923000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 4 529 242,80 грн без ПДВ (чотири мільйона п’ятсот двадцять дев’ять тисяч двісті сорок дві гривні 80 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 704 980,80 грн без ПДВ (сімсот чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят гривень 80 копійок); Лот 2 - 125 867,00 грн без ПДВ (сто двадцять п’ять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 00 копійок); Лот 3 - 95 200,00 грн без ПДВ (дев’яносто п’ять тисяч двісті гривень 00 копійок); Лот 4 - 53 380,00 грн без ПДВ (п’ятдесят три тисячі триста вісімдесят гривень 00 копійок); Лот 5 - 121 545,66 грн без ПДВ (сто двадцять одна тисяча п’ятсот сорок п’ять гривень 66 копійок); Лот 6 - 142 520,00 грн без ПДВ (сто сорок дві тисячі п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); Лот 7 - 379 604,40 грн без ПДВ (триста сімдесят дев’ять тисяч шістсот чотири гривні 40 копійок); Лот 8 - 122 011,50 грн без ПДВ (сто двадцять дві тисячі одинадцять гривень 50 копійок); Лот 9 - 217 732,90 грн без ПДВ (двісті сімнадцять тисяч сімсот тридцять дві гривні 90 копійок); Лот 10 - 379 931,10 грн без ПДВ (триста сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 10 копійок); Лот 11 - 350 265,54 грн без ПДВ (триста п’ятдесят тисяч двісті шістдесят п’ять гривень 54 копійки); Лот 12 - 295 489,00 грн без ПДВ (двісті дев’яносто п’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок); Лот 13 - 558 768,90 грн без ПДВ (п’ятсот п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 90 копійок); Лот 14 - 541 257,80 грн без ПДВ (п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят сім гривень 80 копійок); Лот 15 - 192 827,90 грн без ПДВ (сто дев’яносто дві тисячі вісімсот двадцять сім гривень 90 копійок); Лот 16 - 247 860,30 грн без ПДВ (двісті сорок сім тисяч вісімсот шістдесят гривень 30 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2025 10:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 4 529 242,80 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380443097273 |
E-mail: | pk_inshi@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |