Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 585 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 927,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03198103 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Побойна Валентина Миколаївна |
| Телефон: | +380544970881 |
| E-mail: | tommi.tet@i.ua |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул. Свободи, 43а |
1 |
ПРОТОКОЛ № 15 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від « 09 » вересня 2025 року Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління від 24.05.2021 № 10-ОД, управлінням праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Деревини паливної для безоплатного забезпечення населення (деревини паливної непромислового використання 2 групи з навантаженням та транспортуванням) (ДК 021:2015 - код 03410000-7 Деревина), ідентифікатор закупівлі в системі prozorro UA-2025-08-06-010933-a. Участь в закупівлі прийнято двома учасниками. Пропозицію учасника ФОП Задорожна Надія Данилівна відхилено (протокол № 14 від 04.09.2025). Наступна пропозиція ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (ЄДРПОУ 45456197) (далі по тексту – Учасник). У ході розгляду документів, наданих даним учасником, у складі його пропозиції виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: - учасником надана «Тендерна пропозиція» від 13.08.2025 № 10779/35.4.4-2025 як електронний документ, в той час, як відповідно до Додатка № 1 тендерної документації «Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (завірена печаткою); - надане «Технічне завдання» від 13.08.2025 № 10780/35.4.4-2025 не завірене печаткою, чим недотримано вимоги п. 5 Додатку №7 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: Керуючись п.43 Особливостей, надати учаснику закупівлі право на виправлення помилок протягом 24 годин, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей викладених в даному протоколі. Уповноважена особа Валентина ПОБОЙНА
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 12 "19" серпня 2025 року Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління від 24.05.2021 № 10-ОД, уповноваженою особою управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Деревини паливної для безоплатного забезпечення населення (деревини паливної непромислового використання 2 групи з навантаженням та транспортуванням) (ДК 021:2015 - код 03410000-7 Деревина), ідентифікатор закупівлі в системі prozorro UA-2025-08-06-010933-a. Участь в закупівлі прийнято двома учасниками. За результатами електронного аукціону пропозиція учасника – фізичної особи – підприємця Задорожної Надії Данилівни (ЄДРПОУ 1938715703) виявилась найбільш економічно вигідною. У ході розгляду документів, наданих даним учасником, у складі його пропозиції виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: - учасником надана Форма «Тендерна пропозиція» від 13.08.2025 № 26, в якій не вказана назва Учасника, у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару» № 39 вказана дата «13.08.2023», у «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» № 40 вказана дата «13.08.2023» та вказано договір від 05.04.2023 р. (до проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця 24.05.2024 р.), надано «Витяг № 3007 з реєстру платників єдиного податку», який сформовано 11.05.2023, в той час як державну реєстрацію фізичної особи-підприємця проведено 24.05.2024 р. ВИРІШИЛА: Керуючись п.43 Особливостей, надати учаснику закупівлі право на виправлення помилок протягом 24 годин, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей викладених в даному протоколі. Уповноважена особа Валентина ПОБОЙНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.