Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 775 791 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 515 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380676248125 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
5 |
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «Довідка про виконання Аналог.Договору.pdf» надав довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації з НЕВІРНО зазначеним строком дії аналогічного договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та вірно зазначити строк дії аналогічного договору. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «Довідка згідно ст 44 ЗУ.pdf» надав довідку із зазначенням інформації щодо застосованості положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та зазначенням вартості своїх активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також щодо відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на укладення договору, які встановлені документами ТОВ «Відеосервіс 2020» (наказами, положеннями. Протоколами тощо) та/або рішеннями органів управління товариства. Однак учасником НЕ НАДАНО ІНФОРМАЦІЮ щодо вартості своїх ЧИСТИХ активів та щодо відсутності обмежень чи заборон на ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, про що вимагалося у пункті 8 розділу 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.п. 8 розділу 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та вірно зазначити строк дії аналогічного договору. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", (код ЄДРПОУ: 43193268) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «1.1. Довідка аналогічні договори.pdf» надав довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника, до повноважень якого належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції. Однак у довідці НЕ ВІРНО зазначена дата укладення та строк дії аналогічного договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пп. 1 п.1 част 1.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та вірно зазначити дату укладення та строк дії аналогічного договору. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «2.1.1. Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf» надав лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб/ представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. У листі зазначив перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи/ представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Однак, у інформації про документ «5.Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореною шляхом заснування юридичної особи», код 37055826971, від 27.08.2019 р.» невірно зазначив унікальний код. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пп. 1 п.1 част 1.2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений, виправлений лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб/ представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю з вірним зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «11. Лист щодо санкцій.pdf» на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції надав лист, що НЕ ВІДПОВІДАЄ ФОРМІ гарантійного листа, наведеного у пункті 5 розділу 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п. 5 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Гарантійний лист за формою, наведеною у пункті 5 розділу 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Учасник НЕ НАДАВ довідку із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, про що вимагалося у пункті 8 розділу 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п. 8 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції довідку із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
ПРОТОКОЛ №219 від 24.04.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" (Код ЄДРПОУ 44717970) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-157-50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту технічних засобів охорони об'єктів філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-007907-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-157-50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту технічних засобів охорони об'єктів філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" (Код ЄДРПОУ 44717970) з ціною пропозиції 1 499 997,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/5421-С від 24.04.2025 згідно якої у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" (Код ЄДРПОУ 44717970) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Віталій МАРТИНОВ
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ", (код ЄДРПОУ: 44717970) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «2 Лист щодо повноважень посадової особи.pdf» надав довідку по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадової особи/ представника учасника, до повноважень якої належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Однак у переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи/ представника учасника НЕ ВКАЗАНО статут або інший установчий документ. Зокрема довідка підписана НЕ КЕРІВНИКОМ, про що вимагалося у тендерній документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пп. 1 п.1 част 1.2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадової особи/ представника учасника, до повноважень якої належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ у переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи/ представника учасника СТАТУТУ або іншого установчого документу ЗА ПІДПИСОМ КЕРІВНИКА. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «4 Декларація ІБ.pdf» надав документ дозвільного характеру - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, а також верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Однак, зазначене у дозвільному документі місце виконання робіт не дозволяє виконувати такі роботи відповідно до місця розташування виробничих об’єктів Замовника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пп. 1 п.2 част 1.2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції сканований(-і) оригінал(-и) та/або скановану(-і) копію(-Ї) документу дозвільного характеру* (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що видається роботодавцю та/або реєструється за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 (зі змінами, а також з урахуванням вимог Постанови КМУ №357 від 24.03.2022 року), а саме на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра ТА/АБО роботи верхолазні та скелелазні, ТА/АБО верхолазні роботи та промисловий альпінізм (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного(-их) документів), ЩО ДОЗВОЛЯЄ ВИКОНУВАТИ РОБОТИ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ за місцем розташування виробничих об’єктів Замовника. * У випадку, якщо згідно із чинним законодавством паперові примірники документів, що зазначені в п. 1 не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення документів, зазначених у п. 1 (або іншої інформації про їх наявність та/або видачу, відповідно до вимог чинного законодавства України) та посиланням на відповідні норми чинного законодавства, згідно з якими дані документи можуть надаватись в електронному та/або іншому вигляді. У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає виключно сканований(-і) оригінал(-и) та/або скановану(-і) копію(-ї) документу дозвільного характеру. Документ(-и) повинен(-нні) бути чинним(-и) на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «10 Лист_щодо_відсутності_ділових_відносин.pdf» надав Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що НЕ МІСТИТЬ обов’язкової інформації, яка вимагається у пункті 7 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п. 7 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію, яка вимагається у пункті 7 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до тендерної документації. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлах «7 Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).pdf», «15 Структура власності_ІБ.PDF» надав скановану копію Додатку №5 до тендерної документації «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» та Структуру власності Контрагента на яких відсутній підпис посадової особи/ представника учасника, до повноважень якої належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога Додатку №5 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» із Структурою власності Контрагента за підписом посадової особи/ представника учасника, ДО ПОВНОВАЖЕНЬ ЯКОЇ НАЛЕЖИТЬ ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВХОДЯТЬ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.