Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03328511 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Московець Вікторія |
| Телефон: | +380532561151 |
| E-mail: | Moskovec-viktori@i.ua |
| Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,Полтава, вул.Тролейбусна, 10 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Клей – герметик для скла – код ДК 021:2015 24910000-6 Клеї (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-03-003608-a) Учасник: ФОП "ВОЛКОВ ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" ІПН 2444808773 (далі - Учасник). Перелік невідповідностей: У складі своєї пропозиції Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий з сайту Опендатабот. У п.8 Додатку №4 до тендерної документації зазначено, що Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, повинен бути отриманий у відповідних державних органах. Витяг повинен бути датований не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати подання його Замовнику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий у відповідних державних органах. Витяг повинен бути датований не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати подання його Замовнику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.